Senaste nytt

Följ första flighten av A350XWB

rvarttinen

Medlem
Airborne! ... och en av de första kommentarerna: ovanligt tyst!

Är jag den ende som tycker den ser lite grym ut med den där nosen?
 

olsson

Medlem
Jag tycker om den, lite speciell nos men passar mig. Kul och intressant att höra kommentatorerna och hur det går till med flighttest.
 

lnixon

Medlem
Aggressivt designad nos; jag gillar den. Eleganta uppböjda winglets. Lite lådformad åt stjärten till, men det är inte så konstigt eftersom kabinen är fullbredd hela vägen till dörr 4.
 

rvarttinen

Medlem
Gear retracted. They are now flying a "clean" aircraft.

... kul att följa live. Mycket prat dock.. de behöver fylla ut.
 

olsson

Medlem
Var det någon som kolla på landningen? Min telefon stendog och jobbet blockerade youtube. Men kom tillbaka till landningen och då snackades det om att de tog ner landningstället för att det var en dörr som inte var helt låst (den var väl stängd men inte korrekt låst eller något).
Men som IT på jobbet trodde, när de väl öppnade upp för YouTube gick det inte surfa på en enda sida på jobbet :(
 

SK1989

Medlem
Var det någon som kolla på landningen? Min telefon stendog och jobbet blockerade youtube. Men kom tillbaka till landningen och då snackades det om att de tog ner landningstället för att det var en dörr som inte var helt låst (den var väl stängd men inte korrekt låst eller något).
Men som IT på jobbet trodde, när de väl öppnade upp för YouTube gick det inte surfa på en enda sida på jobbet :(
Det var under första A380 flygningen 2005...
 
Toppen