Födelsedag på BC.se

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av A380*G, 18 April 2012.

1. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är 251 enligt det sättet som du beskriver. Men jag är ju reggad efter dig... Eller så är det bara jag som inte förstår vad jag ska titta efter :confused:

2. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan trösta dig med att det inte kommer att bli bättre. Gick med 20/6 - 11. Innan brukade jag kasta ett öga på Facebook ett antal gånger per, när jag hade lite dötid,eller man behövde ett break från skrivandet. Numera är jag nästan aldrig på FB, konstant inloggad här, detta är den första sidan jag kollar när jag går in på nätet. Så det finns nog inget hopp för dig heller:D

1 person likes this.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har två beroenden, BC.se och Festool-maskiner. Det hade varit mycket enklare om man varit beroende av knark, då hade folk förstått och man hade kunnat få hjälp. Nu tycker folk bara att man är konstig.

4 personer gillar detta.
  4. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick snabbt ett beroende för BC.se och tjejen var inte helt nöjd ibörjan tills jag (tack vare BC.se) bokade två biljetter (US award) i F till Australien och Nya Zeeland över jul och nyår, nu får jag "sitta hur mycket jag vill, gör absolut inget"

4 personer gillar detta.
  5. Det var värt för mödan, eller hur? ;)

6. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ooo yes, tjejen var tills i påskas helt ok med att flyga economy då hon flög business på longhaul för första gången, nu är economy inte ett alternativ längre ;)

1 person likes this.
  7. Stackars henne. Hon har också fått Business class syndrome...

8. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Länge leve archive.org.

9. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    779 här, måste gått fort under sommaren då jag också är reggad i juni (20:e).

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!