Födelsedag med stort F - Tokyo & Singapore

Diskussion i 'Reserapporter' startad av hendberg, 18 Februari 2020.

1. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar! :)

hendberg gillar detta.
  2. Gus

Gus Medlem

Grym rapport! :) Förstår verkligen inte varför ANA inte kör riktig caviarservering från Tokyo! Jag har en bokning Tokyo-Frankfurt ANA F i början av april. Vet inte om jag ska omboka till något bolag i C istället för att spara poäng? Jag får varken nya kabinen eller riktig caviarservering.

hendberg gillar detta.
  3. Boka om till C, spara poängen och gå och ät caviar på restaurang om det är en av de avgörande punkterna för ett flyga F.

Gus och hendberg gillar detta.
  4. hendberg

hendberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det lunch-flighten du åker så är det gamla kabinen. Kvälls-flighten har tydligen nya. Att boka om till något annat pga att det inte serveras caviar classic style är nog att överdriva lite grann. Flygningen är riktigt bra, och det finns annat att njuta av. Du får ju i stort sett samma mängd caviar, bara det att det inte finns några tillbehör. Det är bara att köra lite vodka till och be om en sked så är du hemma. ;-)

Gläd dig åt den fantastiska maten och drycken. Krug tills du spricker och sen sköljer du ned det med lite Hibiki.

Gus, edlundo och Linus Gustavsson gillar detta.
  5. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar för bra rapport. Såg riktigt härligt ut och blir bara ännu mera sugen på att ta en tur till Tokyo där jag aldrig varit :)

hendberg gillar detta.
  6. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för en fin rapport. Det ser ju verkligen trevligt ut i deras First. Jag får inte riktigt ihop det, på utresan säger du att det är en komplett caviar service. Men var är den kalla vodkan;)?

Sir Lemon, Walter och hendberg gillar detta.
  7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Det fina med att resa i First är att man gör som man vill, önskar man inte vodka kan man ersätta det med te, cola, vin, öl eller en whisky. Möjligheterna är oändliga.

hendberg och Magnus Boström gillar detta.
  8. Eller dricka Hibiki 21 & Cola

Gus, edlundo och hendberg gillar detta.
  9. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, gillar man det så absolut.
    Så länge de inte lägger is i min Hibiki21 är jag nöjd. Fick en gång ett dricksglas fyllt med is och whisky på ANA, lyckades peta bort all is direkt.

10. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tillrättavisningen. Det är bra med moderatorer som sätter nivån på vad man får tycka.

henke12 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!