Få silverkort hos Hilton

Diskussion i 'Hilton Worldwide & Honors' startad av Gnopps, 16 Januari 2012.

1. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lonelyflyer skrev:

"ska till kanada om en månad, då ska nya kontot få jobba lite"

Visst har du anmält dig till kampanjen de har. Du får 5 000 poöng om du stannar över en helg (defineras som minst 2 sammanhängande nätter mellan torsdag-söndag). Bor du dessutom under mars månad får du ytterligare 1 000 poäng per natt.

https://www.hiltonhhonors.com/pyo/Q12012/MoreNights2012_landing.aspx?guid=NA&lang=EN
    För anmälan till 5 000 och 1 000 kampanjen. :)

2. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo jag såg den kampanjen
    Har inte bokat några hotell än, men jag kommer vara där i månadsskiftet februari-mars (toronto)
    så nån natt ska jag kunna fixa in
    tack!

3. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar för länken! På en vecka har jag skrapat ihop statusmedlemskap på 5 kedjor...;-)

4. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har haft silverkort på Hilton i några år och tycker att det ger mycket sparsamt med fördelar. Det är mest att man får lite extrapoäng och kan checka ut senare, där det är möjligt. Guldkortet som jag fått nu är betydligt bättre med gratis uppgradering av rum alternativt frukost.

ulagun gillar detta.
  5. http://www.businessclass.se/hotell/...-nagra-vistelser-utlaegg-statusmatchning.html

Använd länken ovanför, läs noggrant så slipper du strul å en massa frågor (som jag måste göra), sen vipps så e du Guld medlem... ;)

Själv har jag aldrig besökt ett Hilton hotell, tänkte att jag skulle undvika ge d där "puckot fröken Hilton till barnbarn" mina pengar! Men nu e ja helt plötsligt Guld medlem sen 30 minuter! Funny ey...

6. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har också ett silver som ligger och skräpar och giltigt till 03/2012. Tror det var så att jag fick silver i samband med att det separerade från Scandic,åkte sedan till blå (har ett sånt kort) och sedan till silver igen. Senast jag bodde på Scandic/Hilton var aug -07. Så det verkar vara lite random hur korten skickas ut.

7. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OBS: Trådlyft deluxe :)
    Grävde fram den här gamla tråden när jag letade efter HHonors Sign-up bonusar. Länken i första inlägget verkar fortfarande fungera. Någon som fått silver direkt via den eller anbefalles något annat sätt numera?
    Frun ska bli medlem eftersom hon har en del Hilton-vistelser framöver och då vill man ju givetvis hjälpa till och maximera utbytet!

8. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här tror jag skall funka:

Hilton HHonors - Accenture Offer

MTS, Business Dad, magost och 3 andra gillar detta.
  9. magost

magost Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp!
    Signade upp frugan och applicerade länken. SIlver = check:p

Flood gillar detta.
  10. Monkey_Class

Monkey_Class Guest

Samma här.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!