Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Patrik, 1 Juli 2013.

1. mha321

mha321 Medlem

Om det var en, garanterar. Men troligen är det tusentals poster som blivit fel...
    Good point. Det får någon som regelbundet använder ett av verktygen för att ladda ner eb historiken verifiera ;-) det gör jag, men jag har inte hoppat på Fortum dealen så jag är inte påverkad...

KennethL gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gissar på att man felaktigt läst in en fil från 2017 igen nyligen och korrigerat nu.
    Lite som avis hyror där poängen dateras vid hyrestillfälle. Efterregistrering av äldre hyror så såg man ibland inte detta utan att gå långt ner i listan.

3. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kollade mot en excel-fil från förra månaden och det har tillkommit en extra post i juni 2017. Så ser korrekt ut att dra tillbaka 250 för mig i alla fall.

palmen, KennethL, mha321 och 2 andra gillar detta.
  4. andreash

andreash Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur var det med "endast nya kunder" var karenstiden 6 månader eller kortare?

6. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror det var @Mattias Holmén som pratade om 6mån här tidigare i tråden men var ju rätt länge sedan nu.

Mattias Holmén gillar detta.
  7. Tveket

Tveket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag flyttade ut i slutet av maj och avslutade då befintligt avtal med Fortum.

I nya boendet tecknade jag nytt avtal med Fortum i förra veckan som ska kopplas in till helgen. Det är ju bara 3 månader, får se hur det går. Har inte hittat några tydliga skrivningar om karens någonstans.

Kan rapportera om det blir några poäng eller inte.

Remington Steele, Canadien, Axxo och 2 andra gillar detta.
  8. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Står inget som sagt att man inte får vara kund innan. Blir nog att testa.

Tveket gillar detta.
  9. Tonton

Tonton Medlem

Letade också! Det enda jag hittar är att man ska vara nykund. Det får jag anse mig vara efter att ha använt Tibber i snart fyra månader.

Remington Steele och Tveket gillar detta.
  10. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Seg återkoppling från mig men jag fick poäng för båda lägenheterna. Den första tror jag att jag tecknade i april-maj månad och den andra i augusti-september samma år. Använde länken i första posten i den här tråden på båda.
    Så det ska inte vara några problem :)

Tveket gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!