Senaste nytt

Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

JAONHA

Medlem
Skulle tagit bussen till Arlanda....
Inte ofta man får 3198 poäng för 198kr.
Fick ju bara 10000 poäng när man tecknade på nätet.

@Big Birger står det kontraktsperiod tillsvidare under elavtal? Undra om jag oxå kan byta ;)
 
De var som attan, trodde aldrig de skulle hålla på med två olika varav de ena inte ens finns med i deras villkor. Härligt, bara att gratulera!
Precis startat mitt som jag tecknade när de gick att få för 29kr/mån. Ser 10k poäng på kontot i alla fall så bra start.
 

Big Birger

Medlem
Skulle tagit bussen till Arlanda....
Inte ofta man får 3198 poäng för 198kr.
Fick ju bara 10000 poäng när man tecknade på nätet.

@Big Birger står det kontraktsperiod tillsvidare under elavtal? Undra om jag oxå kan byta ;)
Yup. Står "Tillsvidare". Jag har också ett sms från Fortum som intygar att mitt avtal inte är bundet på något sätt. Däremot tar det väl 1-2 månader att byta leverantör ändå.
 

Kakadua

Ny medlem
Det är bindningstid i 12 mån och uppsägningstid 2 mån. Så stod det när jag tecknade och när jag loggar in står "tillsvidare" även för mig. Vid en fråga till deras kundtjänst fick jag som svar att eurobonusavtalet har 12 månaders bindningstid och 2 månaders uppsägningstid.
 

Berglund

Medlem
På avtalet man tecknade ute på Arlanda står det tydligt - ingen bindningstid, dock två månaders uppsägningstid. Inget annat.
 

Doctor-X

Medlem
Fick -250p idag från Fortum av oklar anledning. Känns inte som prio 1 i Corona-tider, men någon mer som råkat ut för samma grej? Har betalat fakturan så kan inte vara det.
 

chaudi

Medlem
Fick -250p idag från Fortum av oklar anledning. Känns inte som prio 1 i Corona-tider, men någon mer som råkat ut för samma grej? Har betalat fakturan så kan inte vara det.

Har också -250.
Har för mig att jag hade fått 250 poäng tidigare denna månad trots att det brukar komma den sista. Det kanske var ett försök att få bort den extra insättningen?
 

Kimmen00

Medlem
Samma för mig med. Pratade med Fortum om sa att de inte kunde ta tillbaka några poäng utan hänvisade till sas..
 
Toppen