Senaste nytt

Få 5000 EuroBonus-poäng för att värdera bostad

Ringde nummret till Bjurfors på sas saknade poängsida.

Han skulle fixa och jag skulle se poängen om någon dag efter att han hade ringt och stämt av med mäklaren.
 
Extrapoängen för genomförd försäljning har chocksänkts från 25,000 till 6,000 enligt Bjurfors - Om oss - Samarbetspartners - SAS EuroBonus

Däremot så ligger den gamla informationen kvar på Bjurfors - Kampanjer - HELA LANDET - SAS EuroBonus (som det länkas till från sidan ovan).

Från länken: Efter avslutad försäljning får du just nu dessutom 6.000 EuroBonus Extrapoäng. Nöj dig inte med mindre. Den sista meningen blir ju lite knepig när de precis har sänkt med 76 %...
 

NiNE

Medlem
Tack för tipset! Jag körde denna förra gången och om jag signar upp igen blir det med största sannolikhet samma mäklare, men jag har gjort för mycket tokigheter i den här stilen för att skämmas egentligen, så varför inte.
 

swadabe

Medlem
Tack för tipset! Jag körde denna förra gången och om jag signar upp igen blir det med största sannolikhet samma mäklare, men jag har gjort för mycket tokigheter i den här stilen för att skämmas egentligen, så varför inte.

Vet inte när du värderade senast, men om det gått ett halvår så är det enligt reglerna.

"Erbjudandet gäller dig som inte tagit del av Bjurfors värderingserbjudande de senaste 6 månaderna."
 
Toppen