Senaste nytt

Få 50.000 Club Carlson poäng för en natt på Park Plaza

Glenn E

Medlem
Nu har jag bokat in Park Plaza i Trier i Tyskland nära Luxemburg.:)
50000 poäng igen.
Det blir första klass tåg från Frankfurt flygplats via Koblenz.
Dagen efter blir det tåg 50 minuter till Luxemburg sedan bär det av till Phuket med Swiss i business class via Zurich och Bangkok.:cool:
 

henrik l

Medlem
Kasching, 50 000 + dryga 15 000 har ramlat in från Park Plazza i BKK ca 3 dagar efter utcheckning. Men jag saknar mina 2000 p för webbokning på Park Inn. Visst skulle man väl maila dem?

Jag är helt fascinerad av den här kampanjen, prockade man alla fyra, så inebär det 36 000 miles hos t ex US-Airways. Jag har dessutom stärkts i min övertygelse att om man ska konvertera till miles så är CC bland de bättre programmen, i synnerhet om man har guld-nivå.
 

Kricka

Medlem
Finns en Park Plaza i London också om jag inte minns namnet fel. Riktigt nice hotel!!

Det finns minst fem Park Plaza i London. Bor nu på County Hall som uppgraderat till ett riktigt bra rum.
Frukosten är "sådär" jämfört med Park Plaza Victoria där jag bodde för två månader sedan. Gäller att
passa på att bo när de kör sina poängkampanjer !
 

henrik l

Medlem
Park Plazza i BKK, var dock snåla med uppgradering. Har inte bott så mycket på Carlsonhotellen, men har en känsla av att Radision är lite generösa med uppgraderingar?
 

niksal

Medlem
Park Plaza Histria i Pula, Kroatien gav mig de berömda 50k. Finns en review över på FT i Club Carlson forumet om någon är intresserad.
 

rob74

Medlem
Klonk! 50k från helgens övernattning på Park Plaza County Hall, London, har trillat in! Tackar för det! :)

Dock så har de glömt att ge mig poäng för själva övernattningen... :confused:
Jag har fått webbokningsbonus samt för minibar och 11 punds uppgradering till Studio (ingen gulduppgradering där), vilket är några hundra poäng.
Då blir det att maila igen för detta samt att påtala att jag fortfarande saknar matpoängen från Park Inn, Arlanda. De skulle maila hotellet för att kolla, men nu har det gått flera veckor och inget har hänt.
 

Jonas C

Medlem
Har ännu inte sett röken av mina 50K poäng. Bodde på Radisson Lisboa i helgen (eller är Radisson exkluderade från kampanjen?). Hur lång tid brukar det ta för poängen att landa?
 

seat56f

Medlem
Har ännu inte sett röken av mina 50K poäng. Bodde på Radisson Lisboa i helgen (eller är Radisson exkluderade från kampanjen?). Hur lång tid brukar det ta för poängen att landa?

Radisson hade en egen, likadan kampanj som gällde 15 maj-15 juli, så var det Park Plaza-kampanjen du signade på får du ingen bonus där. (Även de andra varumärkena i gruppen, Country Inn & Suites samt Park Inn, hade varsin kampanj.)
 

MartinH

Medlem
Dessa kampanjer är ju nästan för bra för att vara sanna!
Nu trillade poängen för den sista kampanjen in, Park Plaza. Bodde på Wallstreet Berlin på 2-4-1 Goldrate, 89 EUR, uppgraderade till 2 bedroom suite för 20 EUR / natt, alltså 129 EUR för 2 nätter, 60266 poäng!
Man blev ju nästan rik i baren också, 50% extra Goldpoints och 15% Goldrabatt :)
 
Toppen