Senaste nytt

Färöarna får ett Hilton Garden Inn

MTheC

Medlem
Färöarna får kraftig tillökning av hotellrum, bland annat kommer ett Hilton Garden Inn som kommer att bli färdigt i sommar.
Destination med EB poäng och HH poäng vem kan motstå en resa dit?
Källa STANDBY.dk
Hilton nærmer sig Færøerne - STANDBY.dk
Låter som något som ska upp på listan över potentiella resmål. Börjar få svårt att få till minst ett nytt land per år så detta blir stark konkurrent för att få in ett nytt land även under 2020.
 

Agö

Medlem

Agö

Medlem
Följer det mer inofficiella (enligt TCC) där en massa territorier såsom Taiwan, Hong Kong etc räknas också så lär inte bli besviken av den anledningen (men sannolikt av andra skäl)
Jäklar! 329 bockar att kryssa i! Jag som tyckte 195 länder var oöverskådligt, haha.

Du kan åtminstone fylla en långhelg med riktigt bra käk på Färöarna.
 

Isak21

Medlem
Kul! Ser riktigt fräscht och trevligt ut. Hoppas schemat håller i sig och det blir klart till sommarn så man kan åka dit i höst!
 

MTheC

Medlem
Jäklar! 329 bockar att kryssa i! Jag som tyckte 195 länder var oöverskådligt, haha.

Du kan åtminstone fylla en långhelg med riktigt bra käk på Färöarna.
Tar gärna emot tips.

TCCs lista är också en bra ursäkt att besöka fler ställen, tvyärr har jag inte sett någon app att tracka enligt TCC så använder fortfarande "been" för det.
 

Ricci

Medlem
Jag har bokat in några nätter på detta hotell i juli.
Ni som har bott där, är det värt mer än 3000sek/natt?
 

Harnos

Medlem
Jag har bokat in några nätter på detta hotell i juli.
Ni som har bott där, är det värt mer än 3000sek/natt?
Bodde där 3 nätter i september, King Room with View och frukost för ca 2500sek/natt - vi tyckte att det var klart värt det, riktigt fräscht hotell.
Ligger dock inte i centrala Torshavn men det ansåg vi bara vara ett plus och ligger nästan granne med OY Brewing om man gillar öl.
 
Toppen