Senaste nytt

Extra passkontroll - Vad hände?

NotRyan

Medlem
@Roger J Jag har varit med om exakt samma sak på Arlanda. SAS-flight från Bryssel. Poliser i gaten på Arlanda som kollade ID på avstigande passagerare. Tror inte det har något med flygbolaget att göra utan polisen letar efter någon person. Detta var ju en intra Schengen-flygning.

Har varit med om exakt samma 2 ggr när jag anlänt med TAP från Lissabon. " tullpoliser och en hund". Antar att de gör extra narkotikakontroller direkt på alla när vi stiger av planet.

I det här fallet låter det som att någon på dina flighter haft ögonen på sig....

Mvh
/NotRyan
 

fcx

Medlem
Väntar på mail från LH om varför just jag blev utsatt for denna "very humiliating experience". Fortsättning följer...
 

fcx

Medlem
Nu kom det, till slut, ett mail från Lufthansa. Fick inget direkt svar, men väl ett gott skratt.

Det inträffade har inte hänt. Skulle det ha hänt så är det absolut inte vårt fel. Dessutom får Tyska gränspolisen göra vilka kontroller de vill, och en sån här kontroll skulle knappast ses som ovanlig. Välkommen ombord på Lufthansa i framtiden igen!
 

doc

Medlem
Nu kom det, till slut, ett mail från Lufthansa. Fick inget direkt svar, men väl ett gott skratt.

Det inträffade har inte hänt. Skulle det ha hänt så är det absolut inte vårt fel. Dessutom får Tyska gränspolisen göra vilka kontroller de vill, och en sån här kontroll skulle knappast ses som ovanlig. Välkommen ombord på Lufthansa i framtiden igen!

Det är som med Harrisburg med andra ord?

Om sannolikhet - YouTube
 
Toppen