EXCLUSIVT for BusinessClass.se/no/dk: JET AIRWAYS Gold Card Activity

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av dashboard, 10 Maj 2016.

1. Från Linköping är det med KLM via AMS? Ni borde kontakta Linköping City Airport och göra en kampanj med dom. Vet minst tre företagare här som har mycket resor till/besök från Indien.

Smuffe gillar detta.
  2. Fredrik Romero

Fredrik Romero Jet Airways företagsrepresentant

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Cristoffer, det stämmer vi flyger med KLM via AMS.
    Tack för ditt tips vet du vilka företag det gäller?

3. Fredrik Romero

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Alf, jag håller med dig att det borde vara så. Det handlar om "fare filing" mellan flygbolag och länder, vi jobbar på det. Jag hoppas på att det löser sig. Behovet har inte funnits tidigare.

4. Nej men LPI vet

5. Fredrik Romero

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Cristoffer, tack då vet jag.

6. Johanna

Johanna Medlem

Jag kanske missade någon info men hur vet ni att jag är businessclassmedlem och att det endast ska räcka med en t o r? Hur ser ni kopplingen?

7. bnr

bnr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De ser det eftersom du registrerar dig till programmet genom just den länk som postats i första inlägget.

Dr. Miles och Johanna gillar detta.
  8. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som sett några guldägg i programmet? Vad jag kan se så får man tillgång till lounge på alla Etihad Partner Flights (Air Serbia, Air Seychelles, Air Berlin, Alitalia, Etihad Regional, Etihad Airways). Förmodar att det är business-lounge och inte first.
    Vad innebär 3 upgrade vouchers i praktiken? Det står att biljetten måste vara Sold as 9W. Jag är för dålig på codeshare och annat för att förstå om detta innebär att man kan få till upgrade på andra carriers också.

9. Fredrik Romero

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Johanna, det har businessclass koll på.

10. Fredrik Romero

Land:
    Sverige Sverige
    Hej GillBates, Flyger man Première (vår business) får man tillträde till Etihad business i London, Paris och Abu Dhabi. Från London kan man flyga första klass med oss och får då tillgång till Etihads första klass i London. Visar man upp guldkortet kan man besöka deras lounge i business i Dublin, Manchester, Frankfurt, Sydney och Washington. Då vi inte flyger därifrån.

Biljett måste vara utställd på Jet Airways dokument och då får man 3 uppgraderingar från ekonomi till business och från business till första på Jet Airways och Etihad. Detta gäller inte för dom som får guldstatus i denna kampanj utan först efter att man har varit medlem i ett år och kvalificerar sig för att vara guldmedlem ett år till.

Smuffe gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!