Senaste nytt

Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

<blockquote><strong>Traveller;143473 wrote:</strong> Har du koll på vilka som bokat själva? Jag till exempel...</blockquote>
<br />
Nä det har jag inte, men det behöver jag inte veta ännu.
 

Dr. Miles

Expert
<blockquote><strong>Flying Finn;143126 wrote:</strong> Ajdå, tycks vara att jag har lika dålig fantasi som någon annan har redan haft! Tyckte nämligen själv att flygbolaget (numera i konkurs) hade det bästa namnet sedan Oy Aero AB av all finska flygbolag som funnits. Jag är inte den FlyingFinn som han på FlyerTalk är. Dessutom så skriver jag namnet lik flygbolaget. Det var tydligen ett dåligt namnval jag gjorde! Någonting total slumpmässigt.<br />
<br />
Borde tydligen alltid dubbelkolla att ens pseudonym inte är redan i bruk av någon mera känd person... Tja, jag bör kanske be ett nytt användarnamn? Kanske Kar-Air (<a href="http://www.fap.fi/view_photo.php?id=998" rel="nofollow">Kar Air Airbus A300B4-203FF</a>) blir bättre? :)</blockquote>
OK, om du vill ändra användarnamn, vänligen skicka ett PM antingen till <strong>bjornstrom</strong> eller till <strong>Jacob</strong>.
 

agehall

Medlem
<blockquote><strong>bjornstrom;143627 wrote:</strong> Teaser: Det här kommer bli ännu bättre än vi först tänkt oss! :D</blockquote>
<br />
Ojdå, jag hade tänkt mig limo-transfer till ARN, champange regn genom hela terminalen, kaviar i loungen, etc etc och så kommer du och säger att det blir ännu bättre! Det här får man ju inte missa... ;)
 

jumbooze

Medlem
<blockquote><strong>bjornstrom;143627 wrote:</strong> Teaser: Det här kommer bli ännu bättre än vi först tänkt oss! :D</blockquote>
<br />
Som Agehall säger, i detta forumet är det många som redan har långt gångna tankar :cool:
 

korthoga

Medlem
<blockquote><strong>bjornstrom;143627 wrote:</strong> Teaser: Det här kommer bli ännu bättre än vi först tänkt oss! :D</blockquote>
<br />
Snälla säg att alla kan följa med!!! :)
 
<blockquote><strong>korthoga;143776 wrote:</strong> Snälla säg att alla kan följa med!!! :)</blockquote>
<br />
Det är svårt att få in <strong>167</strong> personer på ett fullbokat flygplan med 150 stolar varav vi bokat 70 :)
 

Dr. Miles

Expert
<blockquote><strong>bjornstrom;144839 wrote:</strong> Det är svårt att få in <strong>167</strong> personer på ett fullbokat flygplan med 150 stolar varav vi bokat 70 :)</blockquote>
Det är synd att flygplan fungerar inte som kinesisk/afrikansk buss. Annars hade man kunnat klämma in 300 personer som ingenting... :rolleyes:
 

twiggs

Medlem
<blockquote><strong>Dr. Miles;144844 wrote:</strong> Det är synd att flygplan fungerar inte som kinesisk/afrikansk buss. Annars hade man kunnat klämma in 300 personer som ingenting... :rolleyes:</blockquote>
<br />
El Al fick ju in över 1000 personer på en Boeing 747 vid en evakueringssituation från Afrika så varför inte? :cool:
 
Toppen