Senaste nytt

Event: BusinessClass.se inviger på Landvetter Airport

Låter det kul med vårt event? (OBS! Ej anmälan)


  • Total voters
    60
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick vi någon bukt på om en SJ prio black får följa med? Jag skickar en anmälan och hoppas då!

Bokar hotell i värsta fall redan nu då de ändå går att avboka utan avgift :)
 
Om vi inte fyller de 30 platser vi har för Landvetter-eventet så öppnar vi för andra. Vi kommer även ha eftersläpp på Radisson men det blir nog främst för medlemmar som bor i närheten av Göteborg gissar jag.

Okej, jag skickar en anmälan så man är bland dom första som kan få "reservplatsen" om inte 30 pers kommer! Bokar hotel också :D
 

agehall

Medlem
Det här är en jättebra grej! Kul att det blir av! Jag kommer troligen själv inte att kunna komma ner då jag antagligen är i ADL då, men om jag mot förmodan inte är där, så kommer jag gärna!

Ärligt talat tror jag att det är Karins fel att det skiter sig - det verkar vila en förbannelse över träffar mellan henne och mig. Jag tror vi har försökt få till en lunch 5 eller 6 gånger senaste året och alltid har det varit något som gjort att det inte funkar. ;)
 

zanga

Medlem
Ses där people, blir mycket kul att träffa er.
Detta skulle bli mitt första BC-event! (om inte 30 personer hinner före mig på anmälan dvs)

- - -
By the way... - vem är den skyldiga som har stulit min ungdoms V-klass för SAS GVA-CPH...?? ;)
Kod:
GVA  Geneva Cointrin Intl CH [LSGG]
CPH  Copenhagen Kastrup DK [EKCH]
GOT  Gothenburg Metro / Landvetter SE = GOT GSE [ESGG]
THU  25 Apr 2013

Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Availability
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  --------------------------------------------------------
SK         618     GVA   20:00     CPH   22:00     CR9      C9 D9 J9 Z9 Y9 S5 B2 E9 M9 H9 Q2 [COLOR="#FF0000"][B][SIZE=5]V0[/SIZE][/B][/COLOR] W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9
 -> SK     448     CPH   22:45     GOT   23:30     319      C9 D9 J9 Z9 Y9 S9 B9 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K0 L4 T0 O0 G9

Inte OK. Ser ut att inte bli senare möten den dagen med andra ord :D
 

mry

Medlem
Det kräver att t ex Jacob sköter hanteringen, ska kolla om han kan fixa det. Jag är i Melbourne så det blir väldigt sent på natten om jag ska dra igång formuläret på kvällen :)

Gör du inte det för bc.se? ;)

Men hoppas någon annan kan typ fixa så jag kan anmäla mig....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen