Senaste nytt

Eurocard Gold gratis 1 år och Platinum gratis 6 månader

Delayed

Medlem
Obs! Specialerbjudandet gäller endast om du inte innehar ett Eurocard sedan tidigare.
Fast är det aktuellt med "uppgradering" skulle jag försöka få Platinum gratis i sex månader även om jag redan har Gold. Har fungerat tidigare och vore småsnålt om man straffas för att man redan är kund.
 

Migato

Medlem
Tack för tipset, finns det någon anledning att skaffa Gold? Man får besöka ett begränsat antal lounger som kostar medan med Platinum får man PP (och betala 30 USD för medföljande gäst)
 

intuition

Medlem
Verkar tyvärr inte vara möjligt. Detta är ett speciellt erbjudande för de som inte har Eurocard för tillfället.
Det är väl till och med ett erbjudande till Diners medlemmar...
2019-11-04_1846.png
 

molntankar

Medlem
Jag har aldrig haft Diners. Jag testade erbjudandet, och fick direkt svar:

SMS från Eurocard skrev:
Din ansökan är beviljad. Välj din egen pinkod i dag - så här enkelt är det: Ring 08 639 23 70. Du behöver ange engångskoden 00000000, skriv ned den innan du ringer.
Mvh Eurocard

Detta till skillnad från när jag sökt både Nordic Choice MC och SAS MC där det där SMS:et ändå låtit sig väntas på.

Jag tänkte att jag ska testa det här med PP. Finns det i övrigt någon anledning till att jag skaffat kortet? Motivering mottages gärna! :D:rolleyes:
 

Migato

Medlem
Står att i villkoren att avtalet löper i ett år. Men jag hittar inget (efter en snabb Ctrl+f-sökning i villkoren) om avtalets bindningstid eller om man behöver betala resterande halvårs årsavgift på platinum även om man säger upp det inom 6 månader. Har ni koll?

upload_2019-11-4_22-35-15.png
 
Toppen