Senaste nytt

Eurobouns deal med Bjurfors - Hela Sverige / 1 NOV - 13 DEC 2020

Matore

Medlem
Tror jag påminde mäklaren typ 8-10 gånger, hon bara sa att hon hade fört över poängen och förstod inte vad som var fel. Ingen ansats till lösning. Efter 6-7 månaders tjat och hot kom jag äntligen i kontakt med en it ansvarig där som fixade det på nån dag. Kommer aldrig nånsin anlita bjurfors för en försäljning.
 

BAM054

Medlem
Erbjudandet från Bjurfors finns ute igen.
Gäller till och med 30 september 2021.


Bjurfors.PNG
 

ARN01

Medlem
Törs man hoppas på en ny kampanj snart?? Trodde att det alltid var 30000 vid försäljning (var väl så i början??). 6000 känns lite väl lågt för att välja mäklare. Hur är de i övrigt gällande pris och upplägg, någon som har koll hur de är jämfört med konkurrenter?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Plus

Medlem
Ot:
Jag sålde min bostad för snart två år sedan, har dock fortfarande inte fått mina 25.000 poäng. Har varit i kontakt med mäklaren flera gånger och ”efterregistrerat” via formuläret på nätet, samt varit i kontakt med kontorschefen som ”skulle kolla på det”
Någon annan med liknande erfarenhet och isåfall hur löste ni det?
 
  • Wow
Reactions: Gus

JAM(1)777

Medlem
Ot:
Jag sålde min bostad för snart två år sedan, har dock fortfarande inte fått mina 25.000 poäng. Har varit i kontakt med mäklaren flera gånger och ”efterregistrerat” via formuläret på nätet, samt varit i kontakt med kontorschefen som ”skulle kolla på det”
Någon annan med liknande erfarenhet och isåfall hur löste ni det?
Jag åkte till kontoret och stegade in till kontorschef, satte mig ner och förklarade mitt ärende och förväntan på nästa steg
 
Toppen