Senaste nytt

Eurobonus X 4 (apr-jun) tråden för "milage runs"

bhen

Medlem
Detta har aldrig varit enklare än nu, men gäller endast ut Juni:

Boka høgsta Plus Pro/Full flex (klass C, D, Z) så får du 1250x4 = 5000 statuspoäng per leg inom (Sweden, Denmark (incl. Faroe Islands), Norway, Estonia, Finland, Lithuania) om du är EBG, annars 4000 per leg.

Alltså tur-retur valfri billigaste möjliga, i klass C,D,Z ut från Arlanda fixar biffen.
Har du poäng liggande så køp "vanlig biljett för poäng" jag fick 6 leg før 67k poäng denna veckan, totalt 30k statuspoäng.
 

Johan_A_M

Medlem
Du får rapportera sedan så vi kan lära oss ngt :)
Har precis checkat in mig för hemresa (LHR-CPH-GOT) så det gick :) Visst mått av handsvett under tiden men allt gått bra. Möttes av trevlig förståelse vid incheckning på Landvetter, stor förvirring i Köpenhamn och viss misstänksamhet i Oslo och London men vad var det jag sade, charmen tar en långt ;) Hade glömt att printa mitt negativa PCR på engelska till viss, förståelig, irritation på Heathrow. Dessutom hade jag uppgivit Heathrow som min adress på Passenger Locator Form vilket självklart var udda men så nära sanningen jag kunde komma…
 

Piffsan

Medlem
Hej,
Har försökt att leta mig till men "måste" ev göra en MR - ikväll :eek: - vad säger ni om att landa på ARN 2100 (från MMX) och nästa flyg (till GOT) går 2130? Dvs 30 min från land till start på ARN inrikes (fast T5). :oops:
 

GOTBound

Medlem
Hej,
Har försökt att leta mig till men "måste" ev göra en MR - ikväll :eek: - vad säger ni om att landa på ARN 2100 (från MMX) och nästa flyg (till GOT) går 2130? Dvs 30 min från land till start på ARN inrikes (fast T5). :oops:
Absolut görbart, worst case är försening inbound samt att flygen avgår från olika pirer, dock utan att lämna en garanti för att det verkligen kommer gå vägen.
Ping @intuition @Skogi
 

Martin Gren

Medlem
Hej,
Har försökt att leta mig till men "måste" ev göra en MR - ikväll :eek: - vad säger ni om att landa på ARN 2100 (från MMX) och nästa flyg (till GOT) går 2130? Dvs 30 min från land till start på ARN inrikes (fast T5). :oops:
Antar du menar ankomst 2030 från MMX och avgång till GOT 2100?
Just nu planerad ankomst från MMX vid gate 10A och avgång till GOT 03A. Så är flyget från MMX i tid är det hur lugnt som helst
 

Piffsan

Medlem
Antar du menar ankomst 2030 från MMX och avgång till GOT 2100?
Just nu planerad ankomst från MMX vid gate 10A och avgång till GOT 03A. Så är flyget från MMX i tid är det hur lugnt som helst[/QUOTE

Tack! Ja precis, helt rätt. Just det här med "i tid" har hittills funkat sisådär till följd av avbokade planerade MR :confused:
 
Toppen