Eurobonus X 4 (apr-jun) tråden för "milage runs"

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mr Planning, 15 Mars 2021.

1. Fredde_G

Fredde_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då jag sitter på antikroppar(duger tydligen för att kunna resa till Island) så tänkte jag ta mig en tur till Reykjavik för att beskåda en aktiv vulkan under maj:)

Gus, Jönsson, Robert flysas och 7 andra gillar detta.
  2. Mr Planning

Mr Planning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu blir jag avundsjuk :)

3. Krotan

Krotan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kund inte hålla fingrarna i styr här.. Att behålla Diamond så poängen förlängs blev för frestande.
    Underbygger redan med 2x Amex Elite och MC Premium.
    Har bokat ARN-VBY-ARN-MMX-ARN den 29e maj och ARN-VBY-ARN-GOT-ARN den 30e maj.
    Får hoppas det går att göra en snabb vändning på VBY, annars faller det platt och jag står fast bland raukarna :D

Kommer nästan upp i Diamond med ovan bokningar och kort. Har en resa till SFO i höst, blir den av trillar jag lätt över. Annars får man väl helt enkelt toppa upp själv för dom sista poängen.

Gus, John Rosenbaum, hejrobin och 2 andra gillar detta.
  4. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Duger det med att visa upp testsvaret från sin ”region” för att komma iväg/in? :rolleyes:

Edit. Finns det ngt ”bäst före” på antikroppstestet (jag testade positivt för antikroppar i mitten av november 2020)?

Robert flysas gillar detta.
  5. John Rosenbaum

John Rosenbaum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    hur bokade du denna?

6. Krotan

Krotan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den är så enkelt gjord som åtta enkelbiljetter.
    Hade jag tänkt till kunde jag gjort lite färre, typ
    ARN-VBY
    VBY-ARN-MMX
    MMX-ARN

Och samma dagen efter med GOT.
    Men jaja, det får kvitta nu. Tror inte det gör någon skillnad i slutändan, har några timmars buffert på Arlanda i mitten :)

John Rosenbaum gillar detta.
  7. Johanna

Johanna Medlem

Gäller detta även om jag bokar nu? Eller var det någon tidsgräns för att boka?

8. eddo

eddo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gäller för alla flygningar med SAS eller Widerøe i april–juni 2021, oavsett när du bokar, så det är bara att boka!

9. Johanna

Johanna Medlem

tack

10. Nu har jag bokat en MR inrikes i Kristiflygare, om två veckor. SAS borde vara klara med ändringar av tidtabellen nu, så att det känns safe. A320neo på alla avgångarna ARN-UME-ARN-GOT i SAS Plus Pro. Det bör ge dom minst 10 000 statuspoäng jag kommer sakna.

Tobbe.O, John Rosenbaum, El0 och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!