Senaste nytt

Eurobonus x 4 [apr-jun] - tipstråden för segment runs

Jag hade ett gäng inställda flighter, samtliga resulterade i 1x, även när jag påpekade att jag ju bokat dem enkom för att det var 4x :p
Hur claimar man enklast poängen? Måste man ringa (och sitta i telefonkö) eller kan man t ex lika gärna chatta med SAS eller fylla i kontaktformuläret (och få svar inom rimlig tid)?
 

palmen

Moderator
Hur claimar man enklast poängen? Måste man ringa (och sitta i telefonkö) eller kan man t ex lika gärna chatta med SAS eller fylla i kontaktformuläret (och få svar inom rimlig tid)?
Dessa klagomål ska generellt fyllas i via formulär, sen tar det väl 2-3 månader innan du får ett svar. Best case ett svar som svara åå frågan, worst case ett nonsense svar och stängt ärende så du måste öppna det igen och vänta på ny handläggare.
 

eddo

Medlem
Hur claimar man enklast poängen? Måste man ringa (och sitta i telefonkö) eller kan man t ex lika gärna chatta med SAS eller fylla i kontaktformuläret (och få svar inom rimlig tid)?
Jag har skrivit till guldmailen att jag önskar statuspoäng + flygning mot status för inställd flight (skickat info om vilken flight det gäller, bokningsref och mitt EB-nummer) och fått poängen utan problem, inom några dagar varje gång.
 

ilon

Medlem
Hur claimar man enklast poängen? Måste man ringa (och sitta i telefonkö) eller kan man t ex lika gärna chatta med SAS eller fylla i kontaktformuläret (och få svar inom rimlig tid)?

Jag har skrivit till guldmailen att jag önskar statuspoäng + flygning mot status för inställd flight (skickat info om vilken flight det gäller, bokningsref och mitt EB-nummer) och fått poängen utan problem, inom några dagar varje gång.

Som eddo skriver, om man har status så är det enklast att maila den supporten så löser det det snabbt.
 
Toppen