Senaste nytt

Eurobonus x 4 [apr-jun] - tipstråden för segment runs

Lasse Kongo

Medlem
Man ser poängen ifrån eurobonus x4 på statussidan som vanligt el? Kommer nog ligga nån poäng kort efter helgens flygningar.
 

Canadien

Medlem
Man ser poängen ifrån eurobonus x4 på statussidan som vanligt el? Kommer nog ligga nån poäng kort efter helgens flygningar.

Har du läst FAQen?

Behåll eller nå en högre medlemsnivå i EuroBonus | SAS

Screenshot_20210505-084915_Chrome.jpg
 
Ni som har yrkat på segment enligt ursprungliga bokningar som blivit inställda av SAS, hur lång tid har det tagit för er innan de syns på ert konto?

Har skrivit med sas-chatten två gånger nu (1månad sen, samt 1vecka sen) och kan fortfarande inte se något :confused:
 

FilipJ

Medlem
Ni som har yrkat på segment enligt ursprungliga bokningar som blivit inställda av SAS, hur lång tid har det tagit för er innan de syns på ert konto?

Har skrivit med sas-chatten två gånger nu (1månad sen, samt 1vecka sen) och kan fortfarande inte se något :confused:
Det är nog bättre att maila, så att konversationerna loggas ordentligt och får ett ärendenummer. Förhåller mig mycket skeptisk till information som kommer från SAS chat öht.
 

eddo

Medlem
Det är nog bättre att maila, så att konversationerna loggas ordentligt och får ett ärendenummer. Förhåller mig mycket skeptisk till information som kommer från SAS chat öht.
Håller med, SAS chat ger jag inte mycket för. Har skrivit till dem många gånger men aldrig fått bra svar. Brukar sluta med att jag ger upp, tackar för mig och och kontaktar dem på annat sätt. De har bland annat i ett ärende skrivit att jag behöver vänta tills nästa medlemsår innan status uppdateras efter att jag kvalificerat mig för en högre nivå, kompetensen hos medarbetarna i chaten har med andra ord förbättringspotential. :)
 

intuition

Medlem
Visby verkar väldigt populärt för segment-jägare. Identifierade 4 st idag. 3 på att jag såg de framför mig vika av direkt till avgångshallen. Och en på det nervösa beteendet, tex tränga sig fram till rad 2 medan alla satt ner och väntade på sin tur i segmenterad avstigning. Både i VBY och vid returen till ARN!

Tur att merparten av segment-jägare är trevliga som tex @GOTBound ! Jag drar till Göteborg nu och kollar av läget där så att allt är klart för dig senare ikväll!
 

ilon

Medlem
Visby verkar väldigt populärt för segment-jägare. Identifierade 4 st idag. 3 på att jag såg de framför mig vika av direkt till avgångshallen. Och en på det nervösa beteendet, tex tränga sig fram till rad 2 medan alla satt ner och väntade på sin tur i segmenterad avstigning.

Jag har fått uppfattningen att det inte alls är så bråttom, har jag missuppfattat det?
 
Toppen