Senaste nytt

EuroBonus Silver, till vilken nytta?

Atom

Medlem
Två väskor tycker jag är förmånen förutom något snyggare estetiskt kort på MC Premium.
Lounge har jag bara använt sporadiskt då jag oftast reser utanför de tider silver har lounge access.
 

Erth

Medlem
Biz check-in är väldigt väldigt väldigt trevligt.

Har för många gånger gråtit i en eco check-in kö.

Jag som sällanresenär som oftast flyger biz longhaul och eko short gillar silver.
 

intuition

Medlem
Har någon nämnt lounge på lördagar? Det var helt okänt för mig, även om det bara är en "tillfällig kampanj":

Campaign!

You also have access to our lounges on Saturdays during the period 24 August–21 December 2019 when flying on a SAS flight. Not valid when you travel with Wideroe. Campaign not valid on SAS Lounges in Chicago and New York.
 

Atom

Medlem
Har någon nämnt lounge på lördagar? Det var helt okänt för mig, även om det bara är en "tillfällig kampanj":

Campaign!

You also have access to our lounges on Saturdays during the period 24 August–21 December 2019 when flying on a SAS flight. Not valid when you travel with Wideroe. Campaign not valid on SAS Lounges in Chicago and New York.

Den kampanjen har varit ända sen jag blev EBS (mitt första år jag blev medlem här). Uppdateras hela tiden. De vill inte göra den officiell. Har nyttjat den en gång men då blev det bara cafélounge på MMX pga kort byte på ARN. Så för mig gav det inget större mervärde.
 

skoeld

Medlem
Släpps silvermedlemmar generellt in i fasttrack? Det kände jag inte till! Berätta gärna vilka flygplatser detta sker på, för då ska jag göra mitt yttersta för att undvika dessa!
New Orleans (MSY) är en flygplats att undvika för dig, de har inte heller någon Star Alliance-lounge vad jag hittade heller.
 
Toppen