Senaste nytt

Eurobonus Points Bargains 1/7

För detta skall man alltså bo långt upp i norr med mål CPH för att det kanske skall komma nära av något värde. Så det är klart bor du i Kiruna och åker med barn på semester till CPH i några dagar så kan det ju nästan bli något värde i det med "accompanying children pay only airport taxes and fees!". Fast bara nästan.
 
Jag börjar blir trött på er... Oavsett vad SAS EB gör tycker ni att det är en enhancement. För en resenär som får ihop typ 10.000 poäng om året är detta en bra möjlighet att utnyttja sina poäng. Alla reser inte lika mycket som vi som här på BC.se.
 

henrik l

Medlem
Egentligen skulle man inte behöva höja/justera poängen för uttag av resor in t ex norden om det är så att man bara räknade på en kostnad per passagerare. I så fall vore det bara att reglera antalet platser per fligt som man släpper som bonusresor. Men ni som har järnkoll på hur utestående poäng hanteras i balansräkningen, rätta mig om jag är snett ute. Det känns som att sådana här höjningar också är kopplade till att dra skuldsidan i balansräkningen.
 
Toppen