Senaste nytt

EuroBonus Point bargains -Nya erbjudanden på väg

airborn

Medlem
Säkert vet SAS att dom gjort bort sig redan och dragit bort platser men lämnar ett få antal för att det skall "se bra ut"

Det är exakt vad jag tror också. de lär komma tillbaka med detta kampanj igen och sparar platser till detta.

Om ni på SAS läser detta tycker jag att ni ska skämmas ordentligt. var uppe midnatt, har bevakat detta och försökt boka hela dagen både på telefon och internet helt utan resultat. Det hade varit bättre att de inte kommit med detta alls, bygga upp förväntningarna och sedan ha ett sådant usel hantering av detta och slösa bort tusentals timmar av deras kunders tid på nätet..:mad::mad::mad:
 

A380*G

Medlem
Jag kunde boka detta utan problem... Svensk tid 02:00 - alltså precis lagom efter att jag kom till jobbet här borta i österlandet. (bokade även från sas.se)
 

Fredrik

Medlem
Nu påstår SAS på hemsidan att PVG-erbjudandet är slutsålt. Grattis SAS, ni har gjort mig och många andra väldigt glada idag. :mad:
 

Homer

Medlem
Nu påstår SAS på hemsidan att PVG-erbjudandet är slutsålt. Grattis SAS, ni har gjort mig och många andra väldigt glada idag. :mad:

Trodde i min enfald att alla vid det här laget förstått att man inte kan lita på vad som står på SAS hemsida.
Det finns massor av platser
 

Ubbe

Medlem
javisst gör det det. Och det är ett bra erbjudande i mina ögon... 25% av normal kostnad dvs jämfört med Amex så är det halva priset dvs 0.5-4-2
 

Fredrik

Medlem
Jag kollade i går eftermiddag, i går kväll och i morse. Det finns inga kombinationer jag kan använda. Jag har bokat en resa i juni men den kommer jag med största sannolikhet att få avbeställa. Dessutom var det en helt annan period på året jag ville åka.
 
Toppen