Eurobonus-poäng på SAS flygningar med Swiss codeshare

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av rob74, 26 Juli 2011.

1. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hm, intressant!
    Undrar dock hur det är med giltigheten på erbjudandet, för om man går in på "offers" så finns där inte någon länk vidare till erbjudandet... Faktum är att jag på startsidan inte ens hittar "offers"-länken.
    Nog bäst att skicka ett mail och fråga innan/om man får för sig att statusmatcha.

Last edited: 4 September 2011
  2. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Vi är tacksamma om du återkommer med deras svar och berättar vad som gäller!

3. Bringman

Bringman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skrev till dem och frågade om kampanjen var giltig den 19 september då jag skall flyga med dem.

3 personer gillar detta.
  4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för informationen! Mitt internet var kajk hela dagen igår, så det blev ingen efterforskning...

1 person likes this.
  5. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bekräfta att Swiss D-klass räknades som D-klass hos EuroBonus.
    3.000 poäng ARN-GVA (SK ink. EBG-bonus) samt 1.400 poäng GVA-BUD (LX) har hittills ramlat in på kontot.

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har fått poäng för alla segmenten nu, utom sista sträckan ZRH-ARN med SK. Har gått 1,5 vecka och fortfarande ingenting.
    FQTV står ju på alla boardingkorten, så...

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Otur. Mina SK-sträckor postade rätt fort, så om du inte har poäng i början av nästa vecka är det nog läge att skicka in en retroregistrering.

8. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev tvungen att retroregistrera igår. 3.000 poäng kom därefter in omedelbart!
    Inte första gången det händer, trots att alla uppgifter finns i bokningen och på boardingkortet...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!