Eurobonus på nätet

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Roger J, 17 Januari 2012.

1. oshkosh2009

oshkosh2009 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enda sättet att få prata med en SAS resebokare var att ringa Australien men efter 30 min i kö tröttnade jag. Tur att Skype Out samtal är billiga.....

Känns som att de 2-3 platserna per avgång are "long gone"....surt :(
    Men det positiva är väl att jag hittade den här sajten :)

Må väl alla businessclass nördar :) Nu läggdags!

2. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Står nu på sas.se

"EuroBonus 20-årsjubileum
    Kampanjpriset till Shanghai ligger inte inne i systemet ännu. Det är felanmält och korrigeras under förmiddagen."

Nu har jag hållit på och trasslat med detta i över 2,5 timme.
    Det är sådana här problem som gör att jag i ren protest bokar en F eller Z med LX/Lufthansa och betalar för biljetten... bara för att jag kan.

Bitter? Absolut inte. Är ju bara en biljett och en kampanj.
    Förvånad? Absolut inte. Är ju bara en SAS kampanj.

3. fick mina platser på önskat datum :) kl 0353..

4. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hehehe really? Är det någon som sitter uppe och försöker boka en SAS kampanj??? NÄR senast fungerade något som SAS lanserar? :confused:

SAS är verkligen världsmästare i att misshandla sina kunder, alla kategorier! Sämre "service"företag får man leta länge efter... De tycks ju inte heller lära sig av sina misstag utan gör gladerligen om de gång på gång, på gång, på gång...

Man tar sig först för pannan men inser snabbt att det enda man kan göra är att skratta åt hur amatörmässigt ett stort Skandinaviskt företag kan bli! :)

5. Homer

Homer Medlem

EuroBonus
    Just nu går det inte att boka bonusresor eller få tillgång till Mina EuroBonus-sidor. Kampanjperioden till Shanghai kommer att förlängas. Vi kommer med mer information kl.11.00.

6. Är SAS PR avdelning och SAS IT osams?
    Det verkar som om de aldrig pratar med varanndra innan PR avdelningen drar igång någon sorts kampanj.

7. Lundabon

Lundabon Medlem

Besked kommer kl 11, bara knappa halvtimmen innan siten är igång (eller är det att hoppas på för mycket:confused:)

8. Homer

Homer Medlem

IT avdelningen jobbar med saken

1 person likes this.
  9. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    New info 13.00

10. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låt mig gissa: nya infon klockan 13 är att de har ny info klockan 15

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!