Senaste nytt

EuroBonus och Avis

ulagun

Medlem
Tack för tipset, skulle precis boka via SAS hemsida när jag läste detta med 2.000 poäng.
Men varför får man erbjudandet endast via Avis hemsida och inte ett ord om det på SAS bokningssida?
 

Meazza

Medlem
Jag har försökt boka en bil från Malmö Flygplats via Great Avis deals for EuroBonus members men får följande felmeddelande:

An error has occurred
The selected car group is not available on this station at this moment. Please select one of the following car groups: A-B-C (GB-GB-E0095)


Dock så har jag högre klasser att välja mellan när jag går via avis.se istället. Någon annan som har fått mindre utbud via EB-sidan?

Känns ju synd på de 500 EB-poängen jag går miste om men vill inte ha något mindre än en kombi.
 

Homer

Medlem
det som sker när man bokar på Eurobonussidan är att det läggs in en kupongkod, MEAA016,
det borde fungera om man lägger in den manuellt på andra bokningssidor.
 

spritfet

Medlem
Kan inte se att någon annan länkat till Avis kampanj så här är den. Rätt generös med 3000 extrapoäng för 2 dagars hyra.

ENJOY MORE EXTRA POINTS!
Valid for 2 days or longer rentals and reservations created between January 1 until February 29, 2016 and with rental period from March 1 to December 31, 2016. Click on the banner and make your reservation now - read Terms & Conditions!

EuroBonus partners - Avis - SAS
 

Dr. Miles

Expert
Kan inte se att någon annan länkat till Avis kampanj så här är den. Rätt generös med 3000 extrapoäng för 2 dagars hyra.

ENJOY MORE EXTRA POINTS!
Valid for 2 days or longer rentals and reservations created between January 1 until February 29, 2016 and with rental period from March 1 to December 31, 2016. Click on the banner and make your reservation now - read Terms & Conditions!

EuroBonus partners - Avis - SAS
Aha, nu kan man inte göra som han gjorde. :)

37 rental cars - 2 days - 185,000 miles - FlyerTalk Forums
 

chazzie

Medlem
Budget har en kampanj nu via EuroBonus där man kan få upp till 1500p extra om man bokar inom vissa datum, se SAS hemsida för detaljer :)
 

Homer

Medlem
Last edited:
  • Gilla
Reactions: olo
Toppen