Senaste nytt

"EuroBonus Lifetime Gold Card" - ändrade krav efter sommaren?

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Jag har läst och runt då lifetime gold verkar lockande, men undrar om någon har koll kring vad som gäller kring intjäning av poäng och ålder.

Tex: räknas det om man använder Amex Elite och SAS MC Premium? Kan man få EBG for Life om man är under 60år?
Testat att läsa några inlägg längre upp i tråden? :) Det var väl vad som diskuterades i inläggen precis före dit...

Det som kan vara värt att tänka på för alla som ser detta och tänker "WOW! Nu ska jag börja flyga in ett EBG for life!" är att det troligen inte kommer finnas kvar om tio år, dvs är man inte redan nu ganska nära så kan vi nog räkna med att förmånen försvunnit inom ett par år. Det är min gissning iallafall.
 

Alf

Medlem
Hur har det gått för @Alf, fick du något Life time gold denna gången?

Nej jag har inte fått något. Har skickat Eurobonus en påminnelse så vi får se vad som händer. Jag bytter under den sammanhängande 10års perioden Eurobonusnummer så det får nog bli en manuell prövning. Men jag hade ju Guld hela sammanhängande tid fast med olika nummer.

Tack för omtanken. Jag reser ju inte så mycket nu med SAS och när det sker är det alltid i Plus eller Business och då kommer man ju in i en lounge. Det jag saknar mest är att inte komma in i SAS Guld lounge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen