Senaste nytt

Eurobonus kredit/betalkort för de med låg inkomst.

De flesta studenter har oceaner av tid. Att läsa 150% är inga problem, visst blir det jobbigare om du läser en tyngre utbildning men att lägga 8h varje söndag på ett menialt men välbetalt jobb klarar alla :)
Absolut, är nog dags att börja leta då det känns lite lönlöst att betala saker utan att få något tillbaka. låter dock lite kräset haha
 

Abbs

Medlem
"Menialt" och "välbetalt" klingar rätt motsägelsefullt i mina öron. Har du några exempel på denna typ av jobb som en student har rimlig chans att få vid sidan av studierna, alltså typ en söndag i veckan.
Lagerarbete, med 8h arbete ger det ca 2.3k brutto för en söndag :)
 

Mr.cake

Medlem
Absolut, är nog dags att börja leta då det känns lite lönlöst att betala saker utan att få något tillbaka. låter dock lite kräset haha

OT: Låt dina studier komma i absolut första hand! Extra pengar smakar gott i stunden, men när studierna börjar lida för att man inte lägger ner den tid som behövs så är det inte värt imo. Finns tid över så rekommenderas det att jobba extra.
 
Last edited:
OT: Låt dina studier komma i absolut första hand! Extra pengar smakar gott i stunden, men när studierna börjar lida för att man inte lägger ner den tid som behövs så är det inte värt imo. Finns så rekommenderas det att jobba extra.
Sant, måste leta så jag hittar ett jobb jag är nöjd med och gillar. Då lär det vara större sannolikhet att jag kommer sköta båda. Men ja, studierna går först just nu
 
Toppen