Senaste nytt

Eurobonus - Just nu 40% rabatt! Erbjudandet gäller 1 - 22 juni

bL0m

Medlem
Hej,

Jag brukar få blandade kommentarer men det är alltid lika roligt varje gång jag informerar om att ni nu kan köpa eurobonus poäng med 40 % rabatt! Erbjudandet gäller 1 - 22 juni. :)
 
Last edited:

JacobGBG

Medlem
Förslag på hur man bäst nyttjar detta. Med SAS award charts så har jag svårt att riktigt se lönsamheten i det hela.
 

Lukas2

Medlem
Gör inte som jag, som tänkte lite fel... tänkte att euro och krona var samma. Så jag köpte 30 000 poäng, 600 euro är ju superbilligt ju typ strax under 600 kr, tänkte jag. Enda tills jag tryckte på ok knappen och betalningen gått igenom... Kom snabbt in i klimakteriet med svettvallningar och hjärtklappning. Fick sen glatt, en något högre Amexräkning, än vad som var tänkt. :)
 

ALU

Medlem
Om man vänder på frågan... Jag har 4 000 poäng som snart går ut (jag skäms...) Hur nyttjar jag dessa bäst?
 

Lukas2

Medlem
hehe, tur du tog det på ett AmEx iaf, så du fick lite extra bonus den vägen.

Jo man får vara glad för det lilla... dock har jag ju inte AmEx Eurobonus, utan bara ett simpelt Amex Blue.. men deras membership poäng brukar jag växla in till Eurobonus.
 

JacobGBG

Medlem
Om man vänder på frågan... Jag har 4 000 poäng som snart går ut (jag skäms...) Hur nyttjar jag dessa bäst?

Finns knappt något vettigt att göra med det. Du kan köpa 6k poäng och chansa på att få en Y+ uppgradering vid nästa flygtillfälle, men det är ju inget som är solklart att det går igenom.
 
Toppen