Senaste nytt

Eurobonus ger 25% rabatt på XXL sportbutik om du har Diners/Mastercard 28+29/3 2012

MrB

Medlem
För oss med Eurocard gäller det även på hemsidan, så då borde det kanske göra det för er med Diners/Amex också?

Var hittar du det erbjudandet? Det står inget om det på Eurocards hemsida i varje fall.

Har ett Eurocard via jobb som jag knappt använder... så har erbjudandet skickats ut på något sätt är det kanske därför jag inte har fått det?
 

vicce

Medlem
Var hittar du det erbjudandet? Det står inget om det på Eurocards hemsida i varje fall.

Har ett Eurocard via jobb som jag knappt använder... så har erbjudandet skickats ut på något sätt är det kanske därför jag inte har fått det?

Fick mail den 22 mars om det. Så här står det längst upp "För dig med Eurocard Platinum", och så här står det längst ner i mailet, "Du får detta för att du har Eurocard Platinum eller har anmält dig till vårt nyhetsbrev på eurocard.se" Så det är väl antingen eller då antar jag.
 

MrB

Medlem
Tack för svaret vicce, där har vi förklaringen. Nåväl, det var väl helt enkelt inte meningen att jag skulle kunna snylta på erbjudandet då det är ett "sovande" kort för min del...
 

Traveller

Medlem
Handlade på XXL Bromma blocks idag. Dom tar ju inte ens diners, försökte men fick byta till Eurocard. Så det måste vara nonsens att någon rabatt skulle finnas vid användning av Diners.
 

xtrem

Medlem
XXL i Bromma tar inte Amex heller

För det "rena" Eurocard-erbjudandet:

"Erbjudandet gäller för dig med Eurocard Gold och Eurocard Platinum. I varuhuset dras 25% av rabatten direkt vid köptillfället och resterande 5% dras av på fakturan när köpet redovisas. Handlar du i deras nätbutik xxl.se betalar du hela beloppet, vi drar sedan av 30% på beloppet när köpet redovisas på din faktura. Erbjudandet gäller inte vapen, ammunition, optik och GPS. "
 

AndyL

Medlem
Som trogen BC.se-anhängare började jag undersöka detta, ringde till XXL Bromma och frågade om de visste något om kommande rabatten med Eurobonus/Diners Club. De svarade att de i samband med kampanjen fixat avtal och att man från och med imorgon 28/3 ska kunna betala med kortet på XXL Bromma Blocks. Hoppas informationen stämmer, ses på XXL :)
 
Toppen