Eurobonus Everyday lanserat

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av M.K, 12 December 2019.

1. Big Birger

Big Birger Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Betalade en lunch på "Usine Bistro" med mitt anslutna Amex, men missade så klart att ta kvittot. Inga poäng. Så jag roade mig med att äta lunch där en annan dag, bara för att spara kvittot denna gång och se varför det inte fungerar. Det kom inga poäng den gången heller, men nu har jag anmält poängen som saknade. 100 poäng/100 kr är inte att förakta.

Så om du använder anslutet kort på Usine, spara kvittot.

Samosaguas och Mattias Holmén gillar detta.
  2. Jim_

Jim_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vill minnas att @ClausLimhamn nämnde i ett tidigare inlägg, att han lyckades få poäng genom att skicka in kopia på Amex fakturan, där det framgår vem man handlat hos och fått poäng.

Big Birger gillar detta.
  3. ClausLimhamn

ClausLimhamn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    det stämmer bra det, har fått poäng varje gång vid olika ställen vid att bifoga transaktionen från Amex till dom. Det ska gå :)

M.K, Big Birger och Jim_ gillar detta.
  4. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @ClausLimhamn Tack för tipset!

Jag brukar inte bry mig om efterregistreringar med Everyday och samlar inte heller på privata kvitton. Trevligt ändå med poäng som kommer in, blir en del, och det fungerar vad jag vet för det mesta.

Jag provade iaf tipset med fem Amex köp innan jul. Partnerlistan kollades efter inlägget ovan mot köp och sedan skickades transaktionerna in. Fyra av fem har nu blivit bekräftade. Endast den med lågt värde som blippades saknas. Lätt värt fem minuter!

Rickard_O och ClausLimhamn gillar detta.
  5. Big Birger

Big Birger Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fungerade utmärkt. Bekräftelsemejl idag på att poängen är på väg. :)

ClausLimhamn gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!