Eurobonus Everyday lanserat

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av M.K, 12 December 2019.

  1. inka

    inka Medlem

    Hur gör jag för att få extrapoäng vid shopping Rituals webshop? Läser på SAS EuroBonus Member Portal "To earn EuroBonus Extra points, simply type in your 9-digit SAS EuroBonus Membership number upon check-out before you pay" men hittar ingenstans på Rituals webbsida man kan fylla i detta. Räcker det att registrera det kort man betalar med här här SAS EuroBonus Member Portal? Behöver man göra ngt annat än detta för att få poängen att trilla in? Tack!
     
  2. inka

    inka Medlem

    Svara mig själv :) Gjorde en beställning på Rituals och det stämde som texten ovan dvs det dök upp i sista steget inför betalning.
     
    Jim_ gillar detta.
  3. Jönsson

    Jönsson Medlem

    Land:
    Danmark Danmark
    Hur ser det ut med möjligheten att registrera SAS Mastercard premium? Fungerar det fortfarande? Får nämligen felmeddelanden på försök att registrera kortet.
    ”Ett fel uppstod när du kopplade ditt kort. Försök igen eller försök med ett annat kort. Om problemet kvarstår, läs vår FAQ för information om länkbara kort.”
     
    DRG gillar detta.
  4. Charlieponken

    Charlieponken Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag försökte idag lägga till både mitt SAS AMEX 3793 och mitt SAS Mastercard premium och det funkar inte. Jag har testat i flera olika webläsare men får samma felmeddelande som du, Jönsson.
     
    Jönsson gillar detta.
  5. Jens Nilsson

    Jens Nilsson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Samma här. Fick felmeddelande på både Mastercard och Amex. Tänkte slagit till och gjort det nu när de erbjöd 1000 extrapoäng när man kopplade Mastercardet.
     
  6. Charlieponken

    Charlieponken Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Nu såg jag dock att om jag tryckte "Hantera kort" så är mitt amex iaf inlagd, vet inte om jag ändå lyckades med det nu, eller om det redan var inlagt och jag glömt att jag gjort det.
     
    Jönsson gillar detta.
  7. Jönsson

    Jönsson Medlem

    Land:
    Danmark Danmark
    Hade ett långt samtal med supporten och de hade bara stött på problemet någon enstaka gång tidigare men att de inte hade någon lösning. Vi kom fram till att det möjligen hade att göra med att jag tog bort mitt gamla kort innan jag la till ett nytt och att systemet därför kunde behöva något dygn innan det accepterade ett nytt kort. Får se om jag lyckas i kväll.
     
  8. Charlieponken

    Charlieponken Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hej igen! Nu funkade det att lägga till alla kort jag ville, måste ha varit någon hickup i deras system.
     
  9. varva77

    varva77 Medlem

    Är inte detta ganska dött? Var väl ett par kampanjer under adventskalendern men det var första gången det varit någon uppdatering öht gällande nåt. Väldigt dåligt med nytillskott (iof inte många som försvunnit senaste halvåret heller), marknadsföring, kampanjer, mail etc. Nog för att det är pandemi men det var ju till stor del samma innan. Väldigt hallå när det lanserades men sen hände inte så mycket mer och inte någon utökad funktionalitet tex att det också fungerar för webshopping...
     
  10. mha321

    mha321 Medlem

    Just den där "nystarten" lanserades ju precis när pandemin drog igång. Jag kan tänkta mig att man slog till bromsen direkt. Tänk också på att bolaget som sköter den är danskt och de har ju haft nedstängning...

    Särskilt med fokus på resande har det nog varit extra svårt att sälja in till företagen att de ska betala för att få in kunder den vägen.

    I teorin kunde man tänka att de skulle ägnat tiden åt att fixa teknik och infrastruktur, men jag misstänker att man snarare nollade så många projekt man kunde för att spara pengar.

    Bara att hoppas på att det händer något när vi väl kommer ut på andra sidan, tror jag. Innan dess lär det inte bli mycket.
     
    palmen gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×