Eurobonus Everyday lanserat

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av M.K, 12 December 2019.

  1. folo

    folo Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara stämma in med föregående talare. Hade jag varit er hade jag direkt kopplat det kort ni betalade med till Eurobonus Everyday, avvaktat några dagar så att alla system är i synk och sedan efterregistrerat köpet.

    Har varit i kontakt med Loyal Solutions både över mail och sett dem skriva här på forumet och de känns unga/snabba/flexibla/inga paragrafryttare, så det känns som att efterregistreringen lär gå igenom även om inte kortet var kopplat på köpdagen.
     
    samet, Ilmu90 och sbbn017 gillar detta.
  2. sbbn017

    sbbn017 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipsen! Jag ska ge det ett försök
     
  3. sbbn017

    sbbn017 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Provade att göra som du skrev, kopplade kortet för någon vecka sedan och försökte nu efterregistrera. Systemet kände dock direkt att min sambos amex inte var kopplat till EuroBonus everyday dagen för köpet. Det var värt ett försök dock!
     
  4. Berglund

    Berglund Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Det tycker jag känns bra ändå! Systemet fungerar. Har man gjort rätt, i rätt tid och uppfyllt alla märkliga krav - då förtjänar man en belöning. Har man varit sen till festen, då har tåget gått.
     
    Chrisse, samet och Big Birger gillar detta.
  5. Big Birger

    Big Birger Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Testade att regga ett nytt kort då jag mer eller mindre stod i dörren till Phils Burger på Götgatan, gick in och åt lunch. Ingen som helst bekräftelse, men poängen på kontot 2 dagar senare. :)
     
    Jim_ och Berglund gillar detta.
  6. Karlssonskan

    Karlssonskan Medlem

    Ort:
    Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har gett upp hoppet om att få några som helst poäng. Detta mejl nedan fick jag den 12/8 efter att jag skickade in kvitto och allt.
    Har inte sett röken av dom poängen och noll respons på mejl efter det.


    Dear Karlssonskan

    Thank you for shopping at one of our many Nordic partners.

    On 11-08-2020, you have earned 1.087 EuroBonus Extra points, which will be in your EuroBonus account within 25 days. Please be aware that points from selected partners and special campaigns may take longer to arrive. You can read each partner's terms here.
    You may check your transactions and balance on www.sas.se and you can see all partners where you earn EuroBonus Extra points here or in your SAS app.

    Below is a break down of where and how many points were earned at the respective partners.

    Kitch'n Farsta

    1.087

    Sincerely yours
    SAS
    WE ARE TRAVELERS
     
  7. Big Birger

    Big Birger Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Inte ge upp så enkelt. :) Jag har fått poäng från Webhallen 1,5 år senare, efter att ha tjatat en del på support-rutan till höger som finns när man är inloggad i "shoppa online". Så om du har provat den vägen, prova igen.
     
    Ilmu90, Karlssonskan och HMJ gillar detta.
  8. eddo

    eddo Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag själv har bara bra erfarenheter av efterregistrering, även om det är klart att det är irriterande att ens behöva efterregistrera. Har till och med fått poäng flera gånger när jag efterregistrerat för sent/för långt bak i tiden - aldrig varit några problem. :)
     
    Karlssonskan gillar detta.
  9. DeWi

    DeWi Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Mina erfarenheter är att det sällan fungerar, käkade på en restaurang första gången dök det upp poäng en vecka senare inga poäng. Sedan handlat på flera olika ställen utan att det kommit något så har lite släppt detta.
     
  10. Karlssonskan

    Karlssonskan Medlem

    Ort:
    Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Det finns tillfällen när jag inte ids kämpa vidare och Everyday är ett sånt fall. Jag finner ingen som helst fungerande mejl och då blir det att jag skiter i det helt enkelt. ( ska fördjupa mig lite i den ”högra hörnan)
    Men pratar vi om att få poängen ifrån SAS onlineshopping så har jag bättre tålamod, får alltid ett trevligt svar ifrån Casper nere i Dk. :)

    Men tack för lite peppning.
     
    Big Birger gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×