Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Hachans

Medlem
Det är jätteroligt att läsa SAS Facebooksida och se hur kundtjänst där svarar på frågor om detta helt uppåt väggarna, ger olika svar till alla beroende på vem som svarar.
Kanske borde Loyalty Solutions ta en titt där för som det ser ut nu kommer det bli kaos! :)
 

mha321

Medlem
@mha321 Nu har jag informerat om att det enbart gäller Amex utifrån skriftlig dokumentation jag tagit del av, men jag kan inte dela interna dokument här såklart. Vis av erfarenhet med SK IT ville jag ändå nämna detta då det brukar bli fel om risken finns. :)

Du får alltså välja att tro på mig om du vill eller fortsätta swipa. Jag försöker bara vara behjälplig till mina B.C vänner här på vårt öppna forum.

Nädå missuppfatta mig rätt, informationen från dig är lysande. Självklart ska inte interna dokument delas publikt.

Det som är dåligt är att det inte informeras från Loyalty Solutions om dessa begränsningar. Dokumentatioenn i fråga borde inte vara intern.

Vid av erfarenhet tänker jag definitivt tro på dig i frågan :)
 
Hello All, summing up on a few Q and As from the day

1. The solution where you swipe your non-payment EB card is still supported, so you as a member have a choice on which you prefer, and you may also earn points when paying by other means, cash, gift cards etc, by using this solution. ( And no ;);) you do not get double points if you swipe the EB card first and then a linked payment card)

2. Ref comment on Amex needing an updates at stores, that is not correct, no updates are needed

3. When the points arrive is unchanged, if depends on the merchant and is shown on each merchanst profile in the SAS app or online. Restaurants are 3-5 days other stores 25-30 days (the refund period must elapse first), Samsung 40 days f.ex

4. When you are loggedin, on the top right corner you may select "administrerer kort" on that page you can see linked cards, pending transactions and remove or add cards

Best regds
Peter
 

M.K

Medlem
@Loyal Solutions Ok, so you have already solved the issue with the Amex SE manual handling for all partners? Great and fast work! Thank you, because I got a little bit worried about that now in the beginning. :)
 

danielhog

Medlem
Hello All, summing up on a few Q and As from the day

1. The solution where you swipe your non-payment EB card is still supported, so you as a member have a choice on which you prefer, and you may also earn points when paying by other means, cash, gift cards etc, by using this solution. ( And no ;);) you do not get double points if you swipe the EB card first and then a linked payment card)

2. Ref comment on Amex needing an updates at stores, that is not correct, no updates are needed

3. When the points arrive is unchanged, if depends on the merchant and is shown on each merchanst profile in the SAS app or online. Restaurants are 3-5 days other stores 25-30 days (the refund period must elapse first), Samsung 40 days f.ex

4. When you are loggedin, on the top right corner you may select "administrerer kort" on that page you can see linked cards, pending transactions and remove or add cards

Best regds
Peter
Hur fungerar det för oss som inte fått mailet? Lyckas inte enligt punkt 4.
 
Är detta möjligtvis det bästa som hänt på poängfronten under 2019? Superglad att slippa ett extra kort i plånboken, ännu gladare att slippa ångesten när man efteråt kommer på att man glömt dra det! :)
 

Atom

Medlem
Testade idag på en ansluten restaurang. Inget "påväg" ännu. Tvivlar på att det ens kommer fungera då den förra lösningen mer eller mindre aldrig fungerade.
 

Tonton

Medlem
Antar att Apple Pay/Samsung Pay kräver att man tar reda på kortnumret som används för varje kort.

Nej, står ju ovan att det ska fungera. Ska således inte krävas något av oss konsumenter.

Hur det fungerar praktiken är ju en annan sak. Vi får testa oss framåt.
 
Toppen