Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Emil123

Medlem
Har gjort flera köp med amex/mc aldrig fått även fast det gått mer än de utlovade 3-5 dagarna. Lät lite för bra för att vara sant, och så var det :)
 

Emsa

Medlem
Åt på Kalf & Hansen förra veckan, betalade med SAS Mastercard. Häromdagen damp det in lite eurobonuspoäng. Visste inte ens att de hade samarbete, så det var en glad överraskning och fungerade precis som man önskar.
 

Tonton

Medlem
Var: Phil's Burger Sundbyberg
Kort: Amex
När genomfördes köpet? Fredag 10 januari 2020
När kom bekräftelsemailet? Måndag 13 januari 2020
När kom poängen in på kontot? N/A - väntar fortfarande (Det är även den status som eurobonus.shopping visar)

Mitt första köp där Amex fungerade direkt!
 

adl.sthlm

Medlem
Var: Phil's Burger Sundbyberg
Kort: Amex
När genomfördes köpet? Fredag 10 januari 2020
När kom bekräftelsemailet? Måndag 13 januari 2020
När kom poängen in på kontot? N/A - väntar fortfarande (Det är även den status som eurobonus.shopping visar)

Mitt första köp där Amex fungerade direkt!

Sammanträffande, lunchade också på Phils i Sundbyberg ifredags och fick mailet idag om att poängen var på väg in på kontot, betalde med Amex.

/Adam
 

A87

Medlem
Har gjort 2 köp. Ett med Amex och ett med curve. Med amex på en restaurang (pho & bun) med curve på gym (always fitness). Igår fick jag ett mejl om att jag fått poäng (antar att det är för always fitness med tanke på poängen). Men inget än för restaurangen. Var nästan 2 v sedan. Hur länge ska man behöva vänta?
 
Toppen