Senaste nytt

EuroBonus Diamonderbjudande

Jonas C

Medlem
Jag antar att de ger ut detta erbjudande som en slags kompensation för de kommande försämringarna i EuroBonus programmet.
 

telelina

Medlem
SAS vill ju skruva upp förväntningarna. Vad är annars poängen med att skicka ett mail nu om att på tisdag kommer det något stort. Antar att de kör Apple-strategi för att de nyligen läst "Nextopia" av Michael Dahlén eller Jobs boken kanske? ;)
Kära SAS nu är mina förväntningar höga vore trevligt om ni infriade dem på tisdag! :)
 

AABack2ARN

Medlem
I någon annan tråd rapproterades det från en SASträff i Shanghai (eller Peking?) om att det skulle komma en stor överraskning. Fortsätter SAS i samma spår kan det sluta med en stor katastrof på tisdag...

Är för övrigt inte en av Apples deviser att det flesta nyheterna blir mindre? Det kanske det SAS härmar och glömmer bort att Apple kombinerar mindre med starkare och billigare ;)
 

mha321

Medlem
Jag hoppas vi alla får ett erbjudande om fyrdubbla baspoäng under hela 2015 och 2016 som kompensation för ändringarna. Ja, just det, hur var det bnu med att bygga upp förväntningar... ;)
Särskilt eftersom de specifikt skriver "ett extra bra poängerbjudande på bonusresor" är det nog viss risk att de förväntningarna inte infrias, ja ;)
 
Toppen