Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av FilipJ, 30 September 2021.

1. aikelo

aikelo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag som blev silver (för första gången) under denna period, kommer även jag få poäng?
    Har bryttid 28 feb -22.
    Tänkte satsa mot guld nu under x4 perioden. Så lite gratis hjälp från SAS tackar man ju inte nej till.

Renato gillar detta.
  2. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar inte så, min fru är silver på egen merit men hon är just nu Guld då hon fått ett guld kort av mig, i hennes email idag så står det inget om att hon skall få några status poäng eller flyg krediterade i Oktober, i hennes email pratar de bara om 4x poäng intjäning

aikelo gillar detta.
  3. P-L

P-L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Typiskt att ens period är till 31 mars. Till er andra som inte hunnit boka mileage run än, grattis!

max.timander och hco gillar detta.
  4. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som EBD med brytpunkt 31 Jan 2022 så fick man liknande mail: Hej Simon, vi vet att du har haft det svårt att få status i år...... NOT
    Var klar redan i Juli månad, fortfarande ingen speciell morot att boka SAS framöver :p

Som EBD fick jag 45 flighter och 45 000 Bas. de bjöd alltså på guldet men ligger redan på 94 000 bas för årets intjäning!

Glenn E, rosenstam, Gerad88 och 3 andra gillar detta.
  5. ilon

ilon Medlem

Även jag fick detta, och visst, det är en fin gest, men jag förnyade ju redan mitt Diamond i våras på förra x4 kampanjen, så detta ger mig absolut noll. :p

6. hco

hco Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, hoppas att vi kommer i nästa omgång!

7. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade hellre fått en förlängning till (som de flesta fått) än detta...

rosenstam och ilon gillar detta.
  8. Protein48

Protein48 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har brytpunkt 31/1 och guld på egna meriter. Inte fått något mail än. Den där generösa poängen hade ju varit smutt.

9. JohanGE

JohanGE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hänger inte riktigt med - Erbjuder SAS nu en andra statusförlängning? Har tidigare fått en som förlängdes från 2020-11 (+3) och ett år framåt. Är detta en ytterligare?

10. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vissa har haft lyckan att få förlängt två gånger, vi som haft oturen att gå med under "fel" månader har bara fått en gång och verkar bara få det också. Istället halverat krav för återkval i.o.m statuspoängen som sätts in på kontot under oktober.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!