Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av FilipJ, 30 September 2021.

1. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, blev du guld för första gången under denna intjäningsperiod?

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här

Glenn E och Ricci gillar detta.
  3. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jäklar, samma här också, dock onödigt då jag redan var klar EBD för nästa period.
    Nu behöver folk inte ens leta efter "EBG i cornflakes paketen" längre.... :(

Berglund gillar detta.
  4. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Nej, jag var diamond kanske för 3-4 år sedan, trillade ned till guld, fick förlängningar i 2 år och nu denna :)
    Nåväl generöst av SAS men de har inte förlorat nada så jag inte flugit med dem för 3 år (!!!)

5. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej . Jag var Diamant sedan tidigare.

6. Conrad

Conrad Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var länge sen jag var här. Har 9 år Guld men köpt lite extra när jag haft 30 000 de senaste åren. Idag blev det en ändring i SAS appen från :ish 23 000 basic points till 33 000 ish poäng som verkar kanske vara kopplad till er tråd. Så nu hostade jag upp och köpte med poäng (106 000, ja jag har en del)) de basic points jag saknade till Guld. Enligt LTG profilen är jag LFG nu. Hupp!

Tim Karlsson, GOTBound, M@GNÜS och 8 andra gillar detta.
  7. Nander

Nander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är snarare den här tråden det har att göra med: 25% hjälp att behålla status för Guld resp Diamond med kvalificeringsperiod till maj-juli 2022 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor

Men stort grattis till Lifetime Gold! :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!