Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

OT: Men vad kostar det? Jag kan iallafall tänka mig donerar några kronor i månaden för det + arbetet.

God tanke, men i dagsläget har vi inte ens funderat på hur en eventuell ”crowdfunding”-möjlighet skulle fungera. Jag har därför inte kollat upp priserna,utan istället försökt hitta gratis källor. Jag kan försöka djupdyka i det efter helgerna.
 
OT: Men vad kostar det? Jag kan iallafall tänka mig donerar några kronor i månaden för det + arbetet.

Vill du bidra till en bättre tjänst?

Ni är ett antal personer som kontaktat oss för att fråga hur ni kan bidra till Eurobonus Award Planner. Fram tills nu har vi endast tagit emot er kunskap och engagemang, eftersom tjänstens är kostnadsfri och saknar vinstintresse.

Tjänsten kommer fortsättningsvis att vara kostnadsfri, men vi öppnar nu upp för möjligheten att bidra ekonomiskt för den som vill. Det handlar endast om bidrag till underhåll och utveckling av nya tjänster, främst kostnader för datasinsamling och API tillgång.

Tack för 2021, med förhoppning att vi kommer kunna börja resa mer normalt under 2022

Information och länk återfinns på startsidan efter att man loggat in.

upload_2022-1-1_17-43-41.png
 
Last edited:

Brandten

Medlem
Var vill ni ha feedback. Här, Facebook eller mail?

Här får ni iallafall:
Önskar att mina preferenser går att spara någonstans (förslagsvis under profilen) så jag slipper ta bort avreseflygplatser och ändra antal resenärer varje gång.
 
Var vill ni ha feedback. Här, Facebook eller mail?

Här får ni iallafall:
Önskar att mina preferenser går att spara någonstans (förslagsvis under profilen) så jag slipper ta bort avreseflygplatser och ändra antal resenärer varje gång.

Vi har ett menyval på sidan som heter Feesback.där går det utmärkt att lämna feedback. Men eftersom du redan skrivit här så svarar jag här :)

När du pratar om avreseflygplatser och antal passagerare så pratar du om funktionen SAS Business, korrekt?
 
Var vill ni ha feedback. Här, Facebook eller mail?

Här får ni iallafall:
Önskar att mina preferenser går att spara någonstans (förslagsvis under profilen) så jag slipper ta bort avreseflygplatser och ändra antal resenärer varje gång.

Detta är nu implementerat, tack för din feedback!

upload_2022-2-15_13-59-40.png


Ytterligare en nyheter är att du nu på SAS Business kan välja att filtera på önskad kabinklass, och därmed få ett urval som passar dig bättre.

upload_2022-2-15_14-1-49.png
 
Nyheter!
+ Uppdatering av sökfunktionen SAS Longhaul
+ Förvald startsida

SAS Longhaul (fd. SAS Business)
En ny sökpreferenser kallad "lägsta kabinklass" tillåter dig att definiera Business, Plus eller Go. Sökresultatet kommer därmed att bli än mer användarvänligt då du slipper se avgångar du inte är intresserad av. Vi har även valt att flytta upp tabellen där du hittar alla tillgängliga biljetter, då vi gissar att det är den som är mest intressant. Kartan och poängtabellen finns kvar, men visas lite längre ner på sidan.

Nya inställningar för SAS Longhaul
- Avreseort (Förinställt)
- Antal passagerare (förinställt)
Med dessa förändringar som grund har vi valt att döpa om funktionen till SAS Longhaul.

Förvald startsida
Du kan nu ställa in vilken sida du vill landa på, direkt efter inloggning, genom att ange detta under dina profilinställningar.

Tack för er feedback!

search.png
 

Attachments

  • settings.PNG
    settings.PNG
    12,5 KB · Visningar: 77
Toppen