Senaste nytt

EuroBonus 50% off till Houston denna helg

Jag har precis bokat, avgång i mitten av juni
Skatten låg på 597 t&r Arn- iah
Varför kan man ej välja sittplats på Sk 951rs. 952 (Svg-Iah)

Vi kunde inte heller välja sittplats IAH - STV när vi åkte med familjen i mars. Ingen stor grej just då eftersom det visade sig att vi var 4 av 13 på planet.
 

johhenrik

Medlem
Jag sitter som en dåre och försöker boka, men SAS j*vla sida driver mig till vansinne. Om man har skakigt internet så funkar ju inte fälten för avreseort samt destination. Sökningen time:ar ut i bakgrunden och skiten fattar ju inte om man skriver Stockholm och Houston bara. Ej heller verkar funktionen försöka igen. Man måste ju välja resultaten för att komma vidare, men jag får ju inga resultat...

SAS IT fortsätter att imponera på mig...
 

matte_ante

Medlem
Om det var jag och hade tillräckligt mycket poäng, hade jag nog bokat denna bonusresa för två och vänta och se.
Sedan om det visat sig att frun inte skulle kunna åka då har jag två val. Boka av fruns biljett och åka själv eller avboka båda biljetter. I vilket fall som helst får man både poängen (så länge poängen inte har gått ut under tiden) ock skatterna tillbaka.

Vet någon om man kan byta namn på befintlig bokning? Borde gå om det går att avboka..
 

johhenrik

Medlem
Är detta en "mistake fare"? Nu när jag äntligen lyckas söka, så får jag inte halva priset. Däremot så står det den där rutan om att kanmpanjen pågår...
 

johhenrik

Medlem
Inte för mig, det blir 100.000 poäng. Har provat hela vägen fram till betalning och det säger 100.000 poäng. Trots att jag är inom rätt datum. Har även sett att det är en korrekt kampanj, eftersom den finns omnämnd på engelska siten. Som vanligt så kan inte SAS ha samma nyheter på flera språk.. De kanske skulle prata med @Jacob som kanske kan lära dem lite om att publicera nyheter online på flera språk...
 

011430121

Medlem
@johhenrik du har givetvis kollat i "månadskalenden" jag fick fel priser när jag sökte på vissa datum och det blev 100.000, men hittade datum där jag kunde boka för 50.000 poäng via månadskalenden.
Åker ut den 16 juli och retur den 18 juli.
Ut ARN-OSL-SVG-IAH
Retur IAH-SVG-BGO-TRD-ARN
597.- för det hela.
Då gäller det att få hotell tips, helst Hilton det verkar finns ett par att välja på.
 
Toppen