Eurobonus 40% rabatt på awards inrikes. Boka 16-22 april, res 1 maj-31 augusti 2019

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av LasseFoppa, 16 April 2019 kl 09:43.

1. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom i mail nyss.

Bokningsperiod: 16-22/4
    Reseperiod: 1/5-31/8

40 procent rabatt gäller på alla inrikesresor.

Olle K, PRJml2ENIpiC1e3L, JacobG och 1 annan gillar detta.
  2. Thornado

Thornado Medlem

För alla som har eventuella planer på att resa inrikes i sommar så är det nu läge att boka resor.
    40% rabatt på poängpriset på Eurobonusawards inrikes om man bokar innan påsken är över (16-22 april) för resor 1 maj - 31 augusti 2019.
    Kan kombineras med FlyPremium.

Som vanligt så är ju awards fullt avbokningsbara, så 6000 poäng för en fullt flexibel biljett (i Plus om man har FlyPremium) får anses vara väldigt bra värde.

Edit: Där var jag lite för långsam på tangenterna. 40 procent rabatt på awardsresor inrikes med SAS - 1/5-31/8 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

PRJml2ENIpiC1e3L, Gus, JacobG och 3 andra gillar detta.
  3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset, bokade in en resa till Helsingborg för ölfestival, får se om jag nyttjar den eller inte.

lemi och Sir Karlsson gillar detta.
  4. JacobG

JacobG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag lyckas bara få fram rabatten för ToR-resor inrikes. Någon som lyckats få rabatten även för enkel-resor?

5. Homer

Homer Medlem

Brukar väl aldrig vara rabatt på enkelresor? i reglerna står det
    • Poängrabatt gäller alltid för tur och retur-resor.

Robert flysas och Brandforce gillar detta.
  6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar inte gå att kombinera klasser med rabatten, eller måste man ringa in för det?

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Kör det gamla tricket med classic sidan?

8. JacobG

JacobG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag såg den raden i villkoren, men tänkte den syftade på den vanliga rabatten, dvs för inrikes kostar enkel i GO 6000 poäng, och tur och retur i Go 10 000. Men då är det väl tyvärr så att detta även gäller för 40%-rabatten.

9. Thornado

Thornado Medlem

Om du klickar på Regler och Villkor så står det:
    "Du kan inte blanda reseklasser med dessa erbjudanden, så du måste göra bokningen i samma klass för att få rabatten."

(och det verkar inte funka med classic-sidan heller - blandar jag klasser så får jag 10k istället för 15k, men det är väl bara FlyPremium som kickar in)

10. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oslo - Svalbard t&r för 6000p i plus med fly premium :D

Robert flysas, DanielKif, Tongen2 och 5 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!