Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

fcl

Medlem
Det står så här på SAS förstasida för tillfället:

"EuroBonus 20-årsjubileum
Kampanjpriset till Shanghai ligger inte inne i systemet ännu. Det är felanmält och korrigeras under förmiddagen."
 

Resenären

Medlem
Mitt erbjudande kom klockan 10:02 idag fredag. När jag följer uppmaningen "boka nu" kl 16:30 är budskapet
Erbjudandet till Shanghai är nu slutsålt! :mad:
 

Alf

Medlem
Jag försökte boka 10.30 men då var det tekniskt fel och det gick inte att komma in. Besked på status skulle lämnas av SAS på hemsidan kl 13.00 och tiden för bokning utsträckas. När jag gick in igen vid 16 tiden var det slutsålt, snopet.
 

Homer

Medlem
Achtung!

Det går ju för f-n att boka!

Är egentligen inte intresserade men kollade nyss, 20:28, för skojs skull i maj och jodå nog finns det gott om platser för 20k :confused:
 
De säger fortfarande att det är slutsålt men det finns platser. Kan man inte vara borta mer än 1,5-3 veckor så är det i princip ingen vits med att titta ens.
 
Hej,
jag bokade mina biljetter typ halv timme sen och det fanns gott om plats till början av december 2012. Det blev en lång weekend i Shanghai. :)
En trevlig helg till er alla!
Önskar,
Tommy
 

Homer

Medlem
De säger fortfarande att det är slutsålt men det finns platser. Kan man inte vara borta mer än 1,5-3 veckor så är det i princip ingen vits med att titta ens.

Inte det?:rolleyes:
om man t.ex tar mars som exempel finns det 2-3 platser i vardera riktning nästan
varje vecka.
Och så ser det ut ända fram till december, vill man vara borta 2 dagar går det bra, vill man vara borta
3, 5, 10 eller vadsomhelst går det också bra.
 
Last edited:
Såhär såg det ut för drygt 3 timmar sedan:
feb: 0/0
mars: 7/10
april: 11/4
maj: 9/3
juni: 4/2
juli: 7/1
aug: 0/5
sep: 6/7
okt: 0/0
nov: 1/6
dec: 5/2

Dvs: t.ex. november, då finns det EN resa till Shanghai och 6st resor hem från Shanghai.

När jag kollade April, då jag vill åka helst 12-16 april, så fanns det så jag kunde åka både 11e och 13e vilket är helt ok, men alla hemresor var innan dessa datum. Hade varit tvungen att stanna till i maj för att kunna utnyttja detta erbjudande och kolla på F1 som är den 15e april.

Kollade även hur det såg ut i maj och juni, samma där, visst, åk dit när du vill, men hemresan kunde man bara boka de första dagarna i dessa månaderna, eller i början av nästa månad.

December och mars kollade jag dock inte. de är inte intressanta.
 
Toppen