Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

jurgenb

Medlem
Vi kan väl spekulera lite i vad man kan (hoppas) på att förvänta sig - kan dom komma med något kul och oväntat, 20 resor ger dig EBG istället för 40? Tveksamt kanske om inte det är inom någon viss period. 20 resor och du får en gratis kaffe voucher? Vouchers verkar dom ju ha gödslat med nu i samband med nya EB tidningen.

Förresten Roger går du av en händelse på kryckor idag?
 
Vad kan vi då förvänta oss för jubileumserbjudanden tror vi.. 50% på awards till några sköna destinationer är väl det bästa man kan hoppas på? lite trist om det blir såna där 25% till London o annat "trams" om man skall fortsätta på den "sura" inställningen ;)


Den kampanjen som slutade nu i söndags var helt OK. Det var ju massa destinationer till Medelhavet under kommande sommar period på rabatterat "poängpris". Jag tyckte att 37,5' istället för 50' i Economy Extra till Dubrovnik var bra. Billigare än vanligtvis i Economy. Det bokade jag för att ska ha det skoj... :)
 

mry

Medlem
Nyss fick jag ett brev om att new york kostar 60000 poäng plus 879 kr. är detta normalt pris eller är det ett erbjudande?
 

charlesswe

Medlem
Nyss fick jag ett brev om att new york kostar 60000 poäng plus 879 kr. är detta normalt pris eller är det ett erbjudande?

I Business brukar det vara 90000 t.o.r.

Hoppas verkligen att det är 60k i business, skulle ringa i veckan för att använda AMEX voucher:n på den lingen!
 
Last edited:

agehall

Medlem
Är inte 60k normalt pris för den resan i economy?

edit: Sorry Charles, det är normalpriset för T/R i economy de skyltar med.
 
Last edited:
Nyss fick jag ett brev om att new york kostar 60000 poäng plus 879 kr. är detta normalt pris eller är det ett erbjudande?

Hej,
det är priset om du delbetalar med poäng din resa istället att köper som bonus resa. SAS har gjort så som jag förstått att baserar detta för det hur mycket du har poäng på kontot. Alltså tänk att det är som ett exempel att använda poäng om det inte finns bonusplatser annars lediga.
 

rob74

Medlem
Tommy Palomäki:26516 skrev:
Nyss fick jag ett brev om att new york kostar 60000 poäng plus 879 kr. är detta normalt pris eller är det ett erbjudande?

Hej,
det är priset om du delbetalar med poäng din resa istället att köper som bonus resa. SAS har gjort så som jag förstått att baserar detta för det hur mycket du har poäng på kontot. Alltså tänk att det är som ett exempel att använda poäng om det inte finns bonusplatser annars lediga.

Det förklarar saken. Trodde också först att detta var en miss, för att bonusresa i ekonomi annars också kostar 60k fast med mindre summa pengar i skatter.
 
Toppen