Senaste nytt

Ett tips till er som flyger Star Alliance från Bangkok - Eva Air Lounge

hisingen

Medlem
Har vi kommit fram till vilken som är bästa *A gold lounge egentligen i BKK ännu?

Brukar köra en kombo, SQ för krubb och dryck och sen lämpligaste TG för ev dusch och närhet till gaten.Dock stänger ju SQ ganska tidigt på kvällen.

Finns det en frys med Häagen Dazs i denna lounge? Vill minnas att Jacob recenserade EVA Airs lounge på Tapei för en tid sedan, och där fanns det en frys med den ovan nämnda glassen.

Missade EVA Airs lounge sist för dom stängde ungefär när jag landade men den fantastiska Häagen Dazs är ju ett måste i SQ-s lounge.Sen är det ju trevligt att dom har kokosnötter där också ;)

För övrigt inga problem att komma in med TK-C i denna lounge.

DSC00517.jpg
 

Dr. Miles

Expert
Då gör jag min plikt och laddar upp några bilder från EVA Air lounge i Bangkok som jag besökte igår. :)

Jag får inte kontrollpanelen på "utökad svarsruta" läge. Undrar om det är något fel? :confused:

EVA Air Lounge BKK_ 03.jpg
EVA Air Lounge BKK_ 05.jpg
EVA Air Lounge BKK_ 08.jpg
EVA Air Lounge BKK_ 11.jpg
EVA Air Lounge BKK_ 12.jpg

EVA Air Lounge BKK_ 15.jpg
EVA Air Lounge BKK_ 17.jpg
EVA Air Lounge BKK_ 18.jpg
EVA Air Lounge BKK_ 35.jpg
 

Dr. Miles

Expert
Härligt! Hur blir omdömet då? Jämfört med TG:s lounger?

Besöket var för kort (5 minuter) för att bedöma men det är en stilig lounge med naturligt ljus och de har några massagestolar i vilorummet.
Loungen öppnar först vid kl. 09:20 så de som flyger ut från Bangkok med tidiga morgonflygningar kan inte att använda den här loungen.
 
Toppen