Senaste nytt

Ethiopian airlines - era erfarenheter

Bulle

Medlem
Verkar vara struligt just nu att lägga in sitt EB i min bokning på ethiopianairlines.com (inte jag som har gjort bokningen).

Någon med erfarenhet om det går smidigt att göra när man checkar in på Arlanda?
 

folo

Medlem
Verkar vara struligt just nu att lägga in sitt EB i min bokning på ethiopianairlines.com (inte jag som har gjort bokningen).

Brukar vara fruktansvärt inkonsekvent hur man matar in sin frequent flyer-status på olika flygbolags sajter, har du provat alla dessa:

EBX123456789 (X = B, S, G, D, P beroende på din status)
EB123456789
SK123456789
123456789

Finns säkert fler combos, någon annan som har fler att bjuda på?
 

Nicedase

Medlem
Någon som har koll på vilka 787 som har kvar gamla sätena med angle flat och gammal IFE?
Ska åka ARN-ADD i feb och hade varit skönt att slippa dessa.
 

Flyer722

Medlem
Någon som har koll på vilka 787 som har kvar gamla sätena med angle flat och gammal IFE?
Ska åka ARN-ADD i feb och hade varit skönt att slippa dessa.
Tror en eller två turer i veckan är b787-9 som har lie flat, försök pricka den avgången för att vara på den säkra sidan.
 

Jonas C

Medlem
Någon som har koll på vilka 787 som har kvar gamla sätena med angle flat och gammal IFE?
Ska åka ARN-ADD i feb och hade varit skönt att slippa dessa.
50% chans att få en gammal 787 med angle-flat seats. Kolla FlightRadar 24 dagarna innan avresan för att få en bild av vilka flygplansindivider som trafikerar sträckan. Alla flygplan med registrering ET-AO* har de gamla stolarna.
 

Glenn E

Medlem
Jag kollar på en bonusresa från Bangkok och Ethiopian verkar vara bästa alternativet men det är 17 timmars layover i Addis. Vad kan man göra då?
 
Toppen