Voyageur
Medlem
Du borde ge återkopplingen till Air China. Detta låter ju inte alls bra..
Nu tror jag inte att Air China skulle bry sig ett dyft om mina eventuella klagomål speciellt då jag inte ens är nån form av statusmedlem hos deras eget program. Dessutom så orkar jag inte, detta är för mig rätt standard på nämnda bolag.
Glömde faktiakt nämna det roligaste, engelakan hos personalen funkar alltid ok till bra så länge allt flyter på, men så fort nånting är fel blir det klassiska "sorry I don't (want to) understand".
Fick fel förrätt också serverat, en bisarr blandning av räkor och rökt ren fast jag beställt den kinesiska ankan. Förklarade vänligt säkert 5 ggr att jag tyvärr varken äter räkor eller är sugen på de och skulle gärna vilja ha min beställda förrätt. Personalen gick så långt som att hävda att det inte ens fanns en sån förrätt på menyn eller klassiska "I don't (want to) understand" .... Bara att garva
Men som sagt 787n från Peking är bra.