Senaste nytt

Era restaurangtips - Linköping med barn

Tonton

Medlem
Slänger in en joker att om ni har bil är Bestia ute i Vallastaden riktigt bra för sina "Stenugnsbakade" pizzor av den lite fluffigare karaktären. Inte den normala pizza-upplevelsen. (förövrigt kan vara ganska intressant se denna stadsdel som var sveriges bomässa 2017))

Har tyvärr inte hunnit testa Bestia ännu, men kan intyga att stadsdelen är både intressant och trevlig - Flyttade in i nyproduktion där 2017 och hann bo i lägenheten knappt fyra månader, innan flyttkalaset gick vidare till Stockholm :)

Tyvärr tog det en stund innan hela stadsdelen kom igång, så det har funnit både en och två trevliga kvartershak i området som fick ge upp kort efter öppning.
 

Valley

Medlem
Cok Najs gillar jag inte alls. Men det beror ju lite på vilken typ av mat man föredrar.
Vill du få Eurobonus poäng är ju Pappa Grappa ett bra ställe då de ger mkt extrapoäng per krona spenderad =)
Jag gillar deras mat och går gärna dit.

Finns Pappa Grappa i Linköping också. Har man flytt grannstaden eller har man flera?
 

jerixon

Medlem
Dahlbom har jag tyvärr inte hunnit testa ännu då jag har flyttat från stan, men det finns planer på ett besök inom kort.
Däremot gillar jag personligen Le Borgate för italiensk mat mer än 1854 då jag tycker servicen på 1854 är minst sagt svajjig.
Däremot är nog inte Le Borgate speciellt bra för kids.
 

DrGold

Medlem
Måste ju återkoppla! Pappa Grappa blev det, och beställning från olika menyer. Pasta med oxfilé resp skaldjur till barnen, hjortfilé till oss vuxna. Mycket gott men kanske lite seg servering. Ungarna var nästan färdiga med sin mat när vi fick in vår vilket inte kändes helt classy.

Anyhow, stort tack för alla tips!

SmartSelect_20201029-105037_Instagram.jpg


SmartSelect_20201029-105116_Instagram.jpg


20201028_185102.jpg
 
Last edited:

Jönsson

Medlem
Åt på Pappa Grappa för ett par veckor sedan och jag måste dessvärre utrycka viss besvikelse. Tyckte inte att de höll riktigt samma standard som i tex Norrköping. Gav dock en del sköna poäng.
 
Toppen