Senaste nytt

Enkelresa Tokyo - Stockholm Business/First

btczath

Ny medlem
Hej!

Skulle behöva få hjälp att hitta en enkelresa hem från Tokyo till Stockholm. Kikat runt lite och får priser runt 20k via Shangai.

Hade gärna fått tips på bra rutter man kan ta hem, undviker helst ”budget” business såsom Norweigan mfl. First kan vara ett alternativt om det finns bra deals tillgängliga för tillfället. Uppskattar all hjälp man kan få!

Bör tilläggas att jag inte har bonuspoäng någonstans.

Mvh

  • Varifrån vill du börja din resa? Tokyo
  • Var är din destination? Stockholm
  • När vill/behöver du resa ut? 13–15 Oktober
  • När vill/behöver du komma hem? -
  • Hur länge vill du vara borta? -
  • Hur många personer som skall resa? 1
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Alla exkl ”budget” business
  • Vad är din budget? (per person) 15k
  • Vad är det viktigaste för dig? Bra business säten
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen Nej
 

palmen

Moderator
Rent generellt tror jag du får väldigt svårt att fixa det med den budgeten. Enkelresor i business är ofta dyrare än att boka tur och retur, och att hitta biljetter för runt 15k kommer inte vara lätt.

Finns Air China via Peking för 15k, men bättre än så lär du inte kunna hitta.
upload_2019-9-22_20-40-2.png
 

E.K

Medlem
Air China finns för under 15:-
Matrix visar inte Air Chinas kampanjrabatt.
14 till 20 timmar i Peking. Men vad gör det när Air China bjuder på Transit Hotell.
Jag fick IHG international som kostar ca 1200:- SEK.

OBS! Du måste ringa Air China och boka transit hotellet.

Skärmbild (45).png
 

FF#1

Medlem
Sådana här gånger är det oftast billigast att boka en tur och retur, som man vill ha den ena vägen och sen bara billigaste möjliga biljett tillbaka som man vaskar. Är ofta billigare än en enkel, konstigt nog

Problemet här är väl att premiumresor och biljetter i största allmänhet inte är så billiga från Tokyo till Stockholm

billigaste sån med SAS som jag hittar är 15/10 för 23479 SEK. lite väl stor skillnad men jag skulle not värdersätta att slippa övernatta i Peking till några 1000 lappar i alla fall.
 
Toppen