Vilken är skillnade mellan en End-on-End och en Side trip?
Är det fristående segmentet Sao Paulo->Buenos Aires enkel, en "End-on-End" eller "Side trip" i ditt exempel med därefterföljande T/R-flight Stockholm-Tokyo?
SWISS fare basis: ZFFSW skrev:COMBINATIONS
END-ON-END NOT PERMITTED. SIDE TRIPS PERMITTED WITH
NO RESTRICTIONS.
OPEN JAWS
FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS
-TO FORM SINGLE OR DOUBLE OPEN JAWS
A MAXIMUM OF TWO INTERNATIONAL FARE COMPONENTS
PERMITTED. MILEAGE OF THE OPEN SEGMENT MUST BE EQUAL/
LESS THAN MILEAGE OF THE SHORTEST FLOWN FARE
COMPONENT.
PROVIDED -
COMBINATIONS ARE WITH ANY FARE FOR CARRIER LX/LH/
OS/LO/TP IN ANY RULE IN ANY TARIFF.
ROUND TRIPS/CIRCLE TRIPS
FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS
-TO FORM ROUND TRIPS
-TO FORM CIRCLE TRIPS
A MAXIMUM OF TWO INTERNATIONAL FARE COMPONENTS
PERMITTED.
PROVIDED -
COMBINATIONS ARE WITH ANY FARE FOR CARRIER LX/LH/
OS/LO/TP IN ANY RULE IN ANY TARIFF.
Ja, så är det.när det gäller att kombinera denna typ ska man då hitta ett LX/LH/OS/LO/TP flyg som flyger ex-brasilien för att dumpa skatterna eller tolkar jag detta fel?
Air France har ett pris till Bangkok från Stockholm som heter V3P8SE (i Economy class) och grundpriset av denna fare är bara 252 SEK.
Läste din post igen, menar du här att man kan boka flera ARN-NYC på samma ticket i kombination med denna? eller vad menar du med att "klämma in några"?Dessa tre kampanjpriser till New York har baspriset 80 SEK. Om man lyckas att klämma in några resor till New York blir det väldigt billigt.
Säg så här.Läste din post igen, menar du här att man kan boka flera ARN-NYC på samma ticket i kombination med denna? eller vad menar du med att "klämma in några"?
Verkligen lovande!!
Skulle en end-on-end fungera?
som GRU-EZE med TK eller en GRU -> US med united +
ZZZ-YYY-ZZZ
ZZZ-YYY-ZZZ
ZZZ-YYY-ZZZ