Senaste nytt

Enkät Lojalitetsprogram och Servicekvalitet

Thornado

Medlem
Fråga D, jag kan inte skriva något i textrutan, för det finns ingen sådan. Använder Crome/Win7

Jag hittade först inte heller någon sådan ruta, och försökte klicka på det vita utrymmet under texten "Your Answer" i grått. Sen visade det sig att det är just den texten som är i textrutan, så klickar man på den så kan man skriva in text. Kanske samma problem som du har - det var iaf inte uppenbart för mig att det där var en textruta.
 
Fråga C var lite lustig, om det nu verkligen handlar om loyalitetsprogram:

Uppskatta antalet enkelresor med flyg du gjort under det gångna året *
0-10
11-20
Fler än 21
Vet inte/vill inte uppge

Det finns personer här på forumet som flyger fler är 21 enkelresor i månaden, ett alternativ 50+ och 100+ hade nog inte skadat.

Fråga D, jag kan inte skriva något i textrutan, för det finns ingen sådan. Använder Crome/Win7

Tack för din input!

Det bör finnas en rad som går att fylla i (det ska stå "Ditt svar" under texten till frågan), ska pröva med chrome själv och försöka lösa det om det inte funkar.

Angående antalet resor så vill vi inte mäta skillnaden mellan olika status i lojalitetsprogrammet, utan endast hur många resor som gjorts, och då gjorde vi (och liknande undersökningar) bedömningen att 21 resor och mer är ett "frekvent resande" och vi behöver egentligen inte mer info än så. Men bra att du lyfter det, tack!
 
Hej!

Vi uppsatsskribenter vill meddela er att vi stänger enkäten på torsdag (2016-04-07) kl. 12.00.
Om ni inte svarat på enkäten än får ni gärna göra det.

Tack!

Med vänlig hälsningar,
Philippe Massart & John Skarin
 
Toppen