Senaste nytt

En vecka i Asien (del2) - Thai First Class review

Att du fick åka buss till planet!
Jag har alltid fått gå även om jag blev eskorterad.
Fast det har en ganska kort promenad.:)
Vi var 8 personer varpå 2 av dessa var ett äldre japanskt par som säkert var 80 år eller äldre så kanske var smidigare att sätta oss på en buss. Vi skulle annars promenerat många 100 meter bort.
 

011430121

Medlem
Dom Pérignon vintage 2004 menar du? Den är okey, det säger jag bara eftersom jag drack en årgång 2002 av samma flaska några dagar senare så har man godare eftersmak från den. 2004 är inte bästa året men det är en god champagne.
Jag flög igår CPH-ARN i Go, fick köpa en burk Cola Zero, men nu kommer likheten mellan TG F och SAS Go, även jag fick öppna drycken själv.
Mycket trevligt och med detaljer som jag gillar att läsa.
Simon du skriver att F incheckningen ligger längst bort i högra hörnet, men är det inte lägst bort i vänstra hörnet?
Väntar på spänning på del 3
 
Jag flög igår CPH-ARN i Go, fick köpa en burk Cola Zero, men nu kommer likheten mellan TG F och SAS Go, även jag fick öppna drycken själv.
Mycket trevligt och med detaljer som jag gillar att läsa.
Simon du skriver att F incheckningen ligger längst bort i högra hörnet, men är det inte lägst bort i vänstra hörnet?
Väntar på spänning på del 3

Du har helt rätt, menar vänstra hörnet!
 

SNIFF

Medlem
Påminner rätt mycket om min egen upplevelse i Thai Royal First. Men jag missade massagen...
Kul läsning!
 

Impendill

Medlem
Kul läsning!
Jag står i valet och kvalet mellan A380 och B747 i first class med Thai. Flygningarna är CDG-BKK, resp FCO-BKK.
Vilken produkt hade ni helst valt?
 

palmen

Moderator
Thai har väl lite olika config på sina B747 fortfarande. Om du vill vara säker på att få en specifik produkt skulle jag välja A380.
 
Toppen